۳۵۰ هزار لیتر سوخت در ملارد تامین شد
۳۵۰ هزار لیتر سوخت در ملارد تامین شد

شهریاریها : معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد از تامین ۳۵۰ هزار لیتر سوخت در این شهرستان خبر داد و با اشاره به بارش باران در ملارد گفت: مدارس آماده میزبانی مردم است. علی اکبر خراسانی شامگاه پنجشنبه گفت: مشکلی برای عرضه بنزین در ملارد وجود ندارد و با توجه به صف طولانی برخی از جایگاه […]

شهریاریها : معاون فنی و عمرانی فرمانداری ملارد از تامین ۳۵۰ هزار لیتر سوخت در این شهرستان خبر داد و با اشاره به بارش باران در ملارد گفت: مدارس آماده میزبانی مردم است.

علی اکبر خراسانی شامگاه پنجشنبه گفت: مشکلی برای عرضه بنزین در ملارد وجود ندارد و با توجه به صف طولانی برخی از جایگاه های شهرستان ملارد ۳۵۰ هزار لیتر سوخت در ۵ جایگاه توزیع بنزین شهرستان ملارد تامین شده است.

وی افزود: با توجه به بارش باران براساس مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان ملارد و هماهنگی های صورت گرفته با رئیس اداره آموزش و پرورش تمامی مدارس نوساز شهرستان ملارد برای اسکان شهروندان در آماده باش کامل هستند.

بر اساس این گزارش، ساعت ۲۳:۲۷  چهارشنبه شب تهران با زلزله ای نسبتا شدید لرزید.

این زلزله دراستانهای البرز و قم همچنین در بخش هایی از قزوین ، گیلان و استان مرکزی نیز احساس شد.

مرکز لرزه نگاری کشور مرکز این زلزله را  مرز استانهای تهران و البرز  – حوالی ملارد(تهران) و قدرت آن را ۵.۲ ریشتر اعلام کرده است. این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داد.