گروسی: افتتاح پروژه های پل ورودی و تصفیه خانه از مهم ترین مسائل قدس است
گروسی: افتتاح پروژه های پل ورودی و تصفیه خانه از مهم ترین مسائل قدس است

شهریاریهار: نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس بر اهمیت افتتاح هرچه سریعتر پروژه های پل ورودی و تصفیه خانه تاکید کرد. به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی در سخنانی در نماز عید فطر اظهار داشت: ماه رمضان و 30 روز روزه داری دو نوع اثر دارد، یک نوع اثر فردی است که باعث سلامت […]

garosi2شهریاریهار: نماینده مردم قدس، شهریار و ملارد در مجلس بر اهمیت افتتاح هرچه سریعتر پروژه های پل ورودی و تصفیه خانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی در سخنانی در نماز عید فطر اظهار داشت: ماه رمضان و 30 روز روزه داری دو نوع اثر دارد، یک نوع اثر فردی است که باعث سلامت جسمی و موجب بازگشت روح انسان به فطرت پاکش می شود، نوع دیگر اثر جمعی آن است که در پایان این ماه و حضور مردم برای اقامه نماز عید و پرداخت فطریه و کمک به همنوعان تکمیل می شود.

وی افزود: در هفته گذشته مجلس شاهد مراسم های تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور منتخب بود و قطعا انتظارات از دولت جدید این است که همان گونه که مردم با حضور فعال و گسترده خویش حماسه سیاسی را رقم زدند، دولت و رئیس جمهور نیز با برنامه ریزی دقیق و اجرای کامل و صحیح قوانین بتواند حماسه اقتصادی را رقم بزند.

نمایندگان مجلس تمام جوانب رای را بررسی می کنند

این مسئول عنوان کرد: در هفته آینده مجلس مراسم رای اعتماد به وزیران پیشنهادی را پیش رو دارد که نمایندگان مردم تلاش می کنند با سنجیدن تمام جوانب رای درستی صادر کنند.

گروسی گفت: در شهرستان قدس یکی از مهم ترین مشکلات خانواده ها مسئله اشتغال و بیکاری جوانان است که امید می رود با حضور دولت جدید این مشکل نه تنها در قدس بلکه در سراسر کشور رفع شود.

تزریق بودجه برای احداث پل ورودی قدس

نماینده شهرستانهای شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه های اخیری که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، تلاش شد که به موضوعاتی که این روزها دغدغه اصلی مردم شهرستان است پرداخته شود.

وی اضافه کرد: افتتاح پروژه پل ورودی شهرستان از جمله پروژه های مهم و ویژه است که طی توافقات انجام شده، با تزریق اعتبار و بودجه، عملیات اجرای آن تسریع یافته است.

بیمارستانهای قدس پاسخگوی نیاز شهروندان نیست

این مسئول اظهار داشت: پروؤه بعدی تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه خانه آب است که در مراحل پایانی است و مشکل چندانی برای افتتاح ندارد، همچنین مسئله دیگر که از اهمیت ویژه ای برخوردار است پروژه بیمارستان است، در حال حاضر بیمارستانی که در شهرستان فعال است جوابگوی نیاز مردم نیست.

گروسی اعلام کرد: در این زمینه احداث بیمارستان جدیدی مصوب شده که از مسئولان انتظار می رود هر چه سریعتر در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند تا عملیات اجرایی آن آغاز شود.