کشف ۶ تن انواع موادمخدر طی ۳ماهه نخست سال جاری درغرب استان تهران
کشف ۶ تن انواع موادمخدر طی ۳ماهه نخست سال جاری درغرب استان تهران

شهریاریها : جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از کشف ۶ تن انواع مواد مخدر طی ۳ ماهه نخست سال جاری درغرب استان تهران خبر داد. سرهنگ تراب نورالهی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هشتم اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست سال جاری […]

شهریاریها : جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از کشف ۶ تن انواع مواد مخدر طی ۳ ماهه نخست سال جاری درغرب استان تهران خبر داد.

سرهنگ تراب نورالهی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام هشتم اظهار داشت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۴۴۵ هزار و ۵۷۱ تماس با سامانه ۱۱۰ از سطح غرب استان تهران برقرار شده که نسبت به مشابه سال قبل افزایش ۹ درصدی داشته و از مجموع همه تماس‌های ایجاد شده ۲۰۷ هزار ۳۹۷ مورد تماس عملیاتی شده است که در این مورد نیز شاهد افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

نورالهی در ادامه افزود: طی ۳ ماهه نخست سال جاری تعداد ۶ هزار و ۵۱۲ تماس با دفتر نظارت همگانی جهت بررسی عملکرد نیروی انتظامی از دیدگاه مردمی برقرار شده که در این راستا نیز رشد ۱۲ درصدی را شاهد بودیم و از این میزان ۴۰۱ مورد تشکر و تقدیر از همکاران بوده است.

وی در خصوص خدمات ارائه شده در حوزه ترافیکی نیز گفت: در تصادفات خسارتی کاهش ۲۹ درصدی در سطح غرب استان تهران را شاهد بودیم و در تصادفات فوتی نیز ۳۲ درصد شاهد کاهش هستیم و در مجموع تصادفات خسارتی و فوتی کاهش ۲۰ درصدی در استان ثبت شده و طبق بیانات رهبری کاهش حتی یک مورد هم در این موضوع مؤثر و خوشایند است.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در ادامه به ۶۳ مورد طرح عملیاتی در راستای پاکسازی باندهای مختلف در سطح جامعه و در ابعاد مختلف اشاره کرد و بیان داشت: در این زمینه اقدامات مقتضی از طریق پلیس‌های مربوطه به مرحله اجرا در امده که از لحاظ اقدامات صورت گرفته و تعداد نسبت به سنوات گذشته قابل توجه است و ۳۲ نفر از اراذل و اوباش سطح بندی شده در درجات مختلف ۱ و ۲ و ۳ در استان دستگیر شدند که شاهد رشد ۱۹ درصدی در غرب استان بوده‌ایم.

نورالهی افزود: در مجموع ۶ تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سطح غرب استان تهران از انواع مختلف و در بازه زمانی ۳ ماهه مورد کشف قرار گرفته که شاهد رشد ۱۰ درصدی نسبت به سال گذشته در استان بوده‌ایم که حاصل تلاش شبانه روزی همکاران در مبارزه با مواد مخد ر بوده است همچنین تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ معتاد متجاهر نیز در این راستا دستگیر و به کمپ فرستاده شدند که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش بودیم.

وی در خصوص حوزه کشف سرقت نیز گفت: در این راستا ۱۲ درصد رشد کشف سرقت داشتیم و دستگیری سارقان نیز دارای رشد ۲۳ درصدی بوده‌ایم.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: تعداد ۲ هزار ۲۰۰ نفر از اتباع فاقد مجوز در غرب استان تهران دستگیر و به اردوگاه‌ها ی مربوطه جهت بازگردانده شدن به موطن معرفی شدند که در این راستا نیز با رشد عملکرد مواجه هستیم.

نورالهی در رابطه با وقوع جرایم سایبری نیز عنوان داشت: متأسفانه طی ۳ ماهه نخست سال جاری در خصوص وقوع جرایم سایبری با افزایش روبرو بوده‌ایم چرا که پیشرفت فزاینده در فضای مجازی وقوع جرایم سوق به این محیط داشته و شاهد افزایش وقوع در سطح جرایم بودیم و در این راستا ۱۲ درصد کشف و ۲۳ درصد دستگیری‌ها با رشد همراه بوده‌اند.