پ
  • شناسه : 13061
  • 31 تیر 1397 - 8:37
  • 711 بازدید

کشتی گیر شهریاری در رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره – ترکیه مدال برنز را کسب کرد

کشتی گیر شهریاری در رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره – ترکیه مدال برنز را کسب کرد
کشتی گیر شهریاری در رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره – ترکیه مدال برنز را کسب کرد

شهریاریها :مهدی علیاری فرنگی کار شهریاری به مدال برنز رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه رسید. دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در شهر استانبول برگزار شد که در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین حسینی و مهدی […]

شهریاریها :مهدی علیاری فرنگی کار شهریاری به مدال برنز رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه رسید.

دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه در شهر استانبول برگزار شد که در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین حسینی و مهدی علیاری به مصاف هم رفتند و در پایان مهدی علیاری با نتیجه ۷ بر یک از سد امیرحسین حسینی گذشت.

مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. علیاری در این مرحله مقابل الکسی لودیا از کشور گرجستان با نتیجه ۶ بر ۴ شکست خورد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت، علیاری در دیدار شانس مجدد با نتیجه ۷ بر صفر بکسلطان محموداف از از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

علیاری در این دیدار با نتیجه ۷ بر یک مقابل حسینی دیگر نماینده کشورمان پیروز شد و به مدال برنز رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند 27 بهمن 1402

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند

شهریاریها - رئیس ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به ارتقای ۶ سانتی‌متری سرانه‌ ورزشی شهرستان در سال جاری گفت: ۳۸ هزار ورزشکار در شهرستان شهریار به همراه بیمه ورزشی ساماندهی شده است.

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور 09 آبان 1402

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور

شهریاریها - نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.