کریس فروم: دوپینگ نکرده‌ام
کریس فروم: دوپینگ نکرده‌ام

شهریاریها : کریس فروم، قهرمان سه دوره «تور دو فرانس» روز جمعه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در جریان مسابقات هرگز از ماده‌ی نیروزای تریامسینولون استفاده نکرده است. وی همچنین تاکید کرد که هیچوقت شاهد استفاده این ماده در میان سایر اعضای تیم دوچرخه سواری بریتانیایی اسکای نبوده است. سال گذشته نیز هم تیمی‌اش، بردلی […]

شهریاریها : کریس فروم، قهرمان سه دوره «تور دو فرانس» روز جمعه در مصاحبه‌ای اعلام کرد که در جریان مسابقات هرگز از ماده‌ی نیروزای تریامسینولون استفاده نکرده است. وی همچنین تاکید کرد که هیچوقت شاهد استفاده این ماده در میان سایر اعضای تیم دوچرخه سواری بریتانیایی اسکای نبوده است.

سال گذشته نیز هم تیمی‌اش، بردلی ویگینز، قهرمان المپیک و توردوفرانس ۲۰۱۲، صحبت‌های مشابهی درباره استفاده از مواد نیروزا مطرح کرد. با این وجود وی گفت که با اجازه مقامات ورزشی پیش از سه مسابقه مهم از تریامسینولون به منظور درمان بیماری آسم استفاده کرده بود.

تیم اسکای در ماه مارس متهم شد که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ میلادی ۵۵ دوز ماده نیروزای «کورتیکواستروئید» سفارش داده است. به گفته مقامات تیم تنها بخشی از این ماده برای درمان تعدادی از دوچرخه سواران استفاده شده است. تیم اسکای در پنج سال گذشته ۴ بار قهرمان تور دو فرانس شده و در حال حاضر مقامات ضد دوپینگ بریتانیا درباره احتمال استفاده از مواد نیروزا توسط اعضای تیم تحقیق می کنند.

کریس فروم در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ میلادی در آستانه مسابقات تور دو فرانس از داروی نیروزای پردنیزولون برای درمان التهاب استفاده کرده بود.