پ
  • شناسه : 13511
  • 28 بهمن 1397 - 8:20
  • 409 بازدید

وسایل نقلیه تا ۷۰ درصد در آلودگی هوای تهران سهم دارد

وسایل نقلیه تا ۷۰ درصد در آلودگی هوای تهران سهم دارد
وسایل نقلیه تا ۷۰ درصد در آلودگی هوای تهران سهم دارد

شهریاریها : استاندار تهران گفت:یکی از متهمان اصلی آلودگی هوا در استان تهران همواره وسایل نقلیه هستند و کمتر از ۶۸ تا ۷۰ درصد در آلودگی تهران سهم ندارد. جلسه کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان تهرانبا حضور محسنی بندپی استاندارتهران، تواهن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و سایر […]

شهریاریها : استاندار تهران گفت:یکی از متهمان اصلی آلودگی هوا در استان تهران همواره وسایل نقلیه هستند و کمتر از ۶۸ تا ۷۰ درصد در آلودگی تهران سهم ندارد.

جلسه کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان تهرانبا حضور محسنی بندپی استاندارتهران، تواهن معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، کلانتری مدیرکل حفاظت محیط زیست استان و سایر اعضای این کارگروه در محل استانداری تهران برگزار شد.

انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در این جلسه ضمن اشاره به لزوم مقابله جدی با آلودگی هوا در کلانشهر تهران اظهار داشت: یکی از متهمان اصلی آلودگی هوا در استان تهران همواره وسایل نقلیه هستند و  کمتر از ۶۸ تا ۷۰ درصد در آلودگی تهران سهم ندارد در همین راستا هر اقدامی در جهت استانداردسازی موتورهای خودرو باید در دستور کار باشد.
 
وی افزود: در این رابطه نهادهایی مانند وزارت نفت در حوزه استانداردسازی سوخت و وزارت صنعت معدن و تجارت در حوزه استاندارد سازی موتور خودروها باید اقدامات شایسته تری را ترتیب دهند. به همین جهت درصدد هستیم تا نامه ای را خطاب به وزیر محترم کشور تنظیم کرده و از این وزارتخانه درخواست کنیم تا اصول علمی در حوزه معاینه فنی کشوری به صورت سراسری رعایت شود تا شاهد استانداردسازی در همه حوزه ها و بخش ها باشیم.
 
مقام عالی دولت در استان تهران خاطرنشان کرد: هر جا قانون اعمال شود نام این اقدام در حوزه ایمنی سازی خودروها سختگیری نیست.
محسنی بندپی همچنین تاکید داشت: باید استفاده از روش های نوین ایمن سازی و پاکسازی آسمان پایتخت از آلاینده ها مانند خودروهای هیبریدی را در همه جهات مورد استفاده قرار دهیم تا بتوانیم با آلودگی هوا به صورت علمی و ریشه ای مقابله کنیم.
 
وی در پایان نیز با درخواست از دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در حوزه مقابله با آلودگی هوا خاطرنشان کرد : همه دستگاه ها باید گزارش لازم در خصوص اقدامات خود را در راستای مقابله با آلودگی هوا ارائه دهند تا بتوانیم با داشتن پیشینه لازم برنامه ریزی منسجمی را در خصوص مقابله با آلاینده ها در تهران داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.