همایش پیاده روی ‘ صبح و نشاط’ در اندیشه شهریار برگزار شد
همایش پیاده روی ‘ صبح و نشاط’ در اندیشه شهریار برگزار شد

شهریاریها : همایش پیاده روی ‘صبح و نشاط’ با حضور بیش از ۲ هزار شهروند در شهر اندیشه شهریار بصورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شد این مراسم جمعه از مسیر فرهنگسرای امام علی(ع) تا بازار ایرانی اسلامی این شهر ادامه داشت، که شهروندان با هدف نشاط و شادابی مسیر مورد نظر را پیاده […]

شهریاریها : همایش پیاده روی ‘صبح و نشاط’ با حضور بیش از ۲ هزار شهروند در شهر اندیشه شهریار بصورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شد

این مراسم جمعه از مسیر فرهنگسرای امام علی(ع) تا بازار ایرانی اسلامی این شهر ادامه داشت، که شهروندان با هدف نشاط و شادابی مسیر مورد نظر را پیاده وری کردند.
این همایش پیاده روی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار اندیشه و پیشکوتان ورزشی برگزار شد و در پایان ۲۰۰ دوچرخه و بیش از ۳۰۰ کالای ورزشی به قید قرعه به حاضران اهدا شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار در این همایش اظهار داشت: امروز شاهد استقبال بی نظیر مردم این شهر بودیم و امیدواریم این برنامه های مدون نقش بسزایی در تحرک و پویایی جامعه داشته باشد.
علیرضا صیفوری با بیان اینکه شهرستان شهریار با وجود ۷ شهر تابعه از نظر سرانه ورزشی جایگاه قابل توجهی را در استان به خود اختصاص داده است، گفت: در حال حاضر با احتساب مجموعه های دولتی و خصوصی فعال، سرانه ورزش برای هر شهروند ۵۵ سانتی متر مربع بوده که از این حیث هیچ کمبودی وجود ندارد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر این شهرستان در بخش قهرمانی و ملی ۳۵ ورزشکار زن و مرد را در بدنه تیم های ورزشی دارد.
شهر جدید اندیشه در ۳۰ کیلومتری شرق تهران، ۳ کیلومتری شمال غربی شهریار و ۷ کیلومتری جنوب شرقی کرج واقع شده، این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار دارای ۶ فاز است.