پ
  • شناسه : 13064
  • 31 تیر 1397 - 8:39
  • 716 بازدید

همایش دوچرخه سواری در باغستان شهریار برگزار شد

همایش دوچرخه سواری در باغستان شهریار برگزار شد
همایش دوچرخه سواری در باغستان شهریار برگزار شد

شهریاریها : همایش دوچرخه سواری با استقبال خوب علاقه مندان در شهر باغستان شهریار و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات های همگانی و دوچرخه سواری و شهرداری باغستان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ همایش دوچرخه سواری به مناسبت دهه کرامت با حضور صیفوری رئیس، محمودی و هزارخانی معاونان اداره ورزش و […]

شهریاریها : همایش دوچرخه سواری با استقبال خوب علاقه مندان در شهر باغستان شهریار و با همکاری اداره ورزش و جوانان، هیات های همگانی و دوچرخه سواری و شهرداری باغستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ همایش دوچرخه سواری به مناسبت دهه کرامت با حضور صیفوری رئیس، محمودی و هزارخانی معاونان اداره ورزش و جوانان، پیمان مجدد رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان شهریار؛ داور طایران نائب رئیس شورای اسلامی و مهندس جمالی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی برگزار گردید،

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار ضمن قدردانی از جمعیت هلال احمر شهرستان، شهرداری و شورای باغستان، پلیس راهور، نیروی انتظامی و همه افرادی که به نوعی در برگزاری این همایش نقش داشتند، ابرازامیدواری کرد با استقبال خوبی که مردم از این مراسم کردند، در آینده شاهد برگزاری همایش های اینچنینی در سطح شهرستان شهریار باشیم.

طایران نایب رئیس شورای اسلامی شهر باغستان نیز در مراسم پایانی همایش دوچرخه سواری گفت: برگزاری چنین همایش هایی زنده نگه داشتن روحیه ورزشی و استعداد یابی در رشته دوچرخه سواری است و موجبات نشاط را در بین جوانان نوجوانان فراهم می آورد.

مهندس جمالی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی نیز هدف از برگزاری همایش را شناساندن این ورزش به جوانان، ترغیب بیشتر شهروندان به این امر و توجه بیشتر به ورزش همگانی عنوان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند 27 بهمن 1402

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند

شهریاریها - رئیس ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به ارتقای ۶ سانتی‌متری سرانه‌ ورزشی شهرستان در سال جاری گفت: ۳۸ هزار ورزشکار در شهرستان شهریار به همراه بیمه ورزشی ساماندهی شده است.

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور 09 آبان 1402

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور

شهریاریها - نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.