هادی افشار مربی تیم ملی تکواندو شد
هادی افشار مربی تیم ملی تکواندو شد

شهریاریها : سرمربی تیم ملی تکواندو با اضافه کردن هادی افشار به کادر فنی اولین تغییر را در میان همکاران خود نسبت به دوسال گذشته انجام داد. فدراسیون تکواندو روز چهارشنبه بیژن مقانلو را به عنوان سرمربی تیم ملی در سمت خود ابقا کرد و در حالی که قرار است اردوی آماده سازی تیم ملی […]

۲۲۴۹۱۵۸شهریاریها : سرمربی تیم ملی تکواندو با اضافه کردن هادی افشار به کادر فنی اولین تغییر را در میان همکاران خود نسبت به دوسال گذشته انجام داد.

فدراسیون تکواندو روز چهارشنبه بیژن مقانلو را به عنوان سرمربی تیم ملی در سمت خود ابقا کرد و در حالی که قرار است اردوی آماده سازی تیم ملی از فردا در خانه تکواندو آغاز شد، با نظر سرمربی تیم ملی، هادی افشار به عنوان مربی بدنساز به کادر فنی تیم اضافه شد. طی روزهای آینده یک مربی دیگر به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد.

هادی افشار که در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به عنوان مربی بدنساز، سابقه مربیگری تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۱۳، جایزه بزرگ منچستر و قهرمانی آسیا در هوشی مینه را در کارنامه دارد، عضو سابق تیم ملی است که سه مدال نقره رقابتهای جهانی ۲۰۰۱ جیجو کره جنوبی، دانشجویان جهان در سال ۲۰۰۶ و جام جهانی ۲۰۰۹ باکو را در ویترین افتخارات خود دارد.

اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو از فردا آغاز می شود و کادر فنی تیم ملی آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، مسعود حجی زواره، امید عمیدی، مهدی خدابخشی، سجاد مردانی، سعید رجبی، حسین قربان‌زاده، پوریا عرفانیان، فرشید شفیع‌خانی، سیاوش فخرایی، حمیدرضا بیات و مرتضی شیری را به این اردو دعوت کرده است.

تیم ملی خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ و جام جهانی آماده می کند. این رقابتها طی روزهای ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در باکو برگزار خواهد شد.