مهندس محمودی : اظهار نظر ما در بعد نظارتی بر عملکرد مسئولان براساس رضایت مندی مردم است
مهندس محمودی : اظهار نظر ما در بعد نظارتی بر عملکرد مسئولان براساس رضایت مندی مردم است

شهریاریها :  مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد اظهار داشت: نظر مردم در بعد نظارتی مجلس که سال ها مغفول مانده است برای ما اهمیت دارد و اظهار نظر ما در بعد نظارتی بر عملکرد مسئولان براساس رضایت مندی مردم که رضایتمندی پروردگار را در پی خواهد داشت خواهد بود. به […]

محمودیشهریاریها :  مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد اظهار داشت: نظر مردم در بعد نظارتی مجلس که سال ها مغفول مانده است برای ما اهمیت دارد و اظهار نظر ما در بعد نظارتی بر عملکرد مسئولان براساس رضایت مندی مردم که رضایتمندی پروردگار را در پی خواهد داشت خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ مهندس محمودی نماینده مردم شریف شهرستان های شهریار، قدس و ملارد طی سخنانی در چهارمین جلسه شورای اداری دو گروه در حافظه تاریخ ماندگار شدند یکی دولت های موفقی هستند که توانستند خدمات مناسبی ارائه کنند و گروه دیگر دولت های ناتوانی بودند که توانایی حفاظت از دستاوردها و ناموس کشورشان را نداشتند و در عمل دولت ناموفقی بودند.

مهندس محمودی نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد افزود:  اگر مانتوانیم از عهده مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته اند برآییم و به عنوان یک گروه ناتوان در آینده از ما یاد کنند؛ بدهکار همه نسل ها خواهیم بود و بعید می دانم که از مشیت الهی جان سالم به در ببریم.

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با اشاره به وضعیت مقایسه ای در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی در سال های مختلف، وضعیت موجود را در مقایسه با سال های گذشته نامساعد خواند و خواستار خروج از روزمرگی مسئولان و دستیابی به چشم اندازهای برنامه ریزی شده گردید.

مهندس محمودی با تشریح نحوه پیگیری مطالبات مردم از طریق مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری ملاقات های عمومی اظهار داشت: نظر مردم در بعد نظارتی مجلس که سال ها مغفول مانده است برای ما اهمیت دارد و اظهار نظر ما در بعد نظارتی بر عملکرد مسئولان براساس رضایت مندی مردم  که رضایتمندی پروردگار را در پی خواهد داشت خواهد بود.

وی با تاکید بر پیگیری طرح ها، پروژه های نیمه کاره و نقطه نظرات مسئولان گفت: این آمادگی وجود دارد که طرح ها و پروژه های نیمه کاره برای تکمیل و بهره برداری و نقطه نظرات مدیران محترم در جهت بهبود وضعیت دستگاه مربوطه را به شکل جدی از طریق مدیران بالادستی و مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد با رد وجود هرگونه ارتباط خارج از سیستم اداری خود با ادارات و دستگاه ها تصریح کرد: هرگونه معرفی و پیگیری از طریق نامه های اداری و به صورت مکتوب انجام می شود و فعالیت برخی از افراد به عنوان نمایندگان بنده صحت ندارد.

وی با ذکر این نکته که عمر شوراها در حال اتمام است گفت: اگر می خواهید مردم دوباره به شما اعتماد کنند و شما را بار دیگر انتخاب کنند باشفافیت عمل کنید و از ارائه عملکرد خود هراس نداشته باشید..

محمودی در پایان ضمن ابراز گله مندی از عملکرد برخی خبرنگاران گفت: برخی خبرنگاران هنوز در حال و هوای انتخابات هستند و به دنبال نفی و اثبات هستند که باید گفت آن دوران به سر آمده است.