مسابقات لیگ میکرو و مینی بسکتبال شهرستان شهریار برگزار شد
مسابقات لیگ میکرو و مینی بسکتبال شهرستان شهریار برگزار شد

شهریاریها : لیگ قهرمانی میکرو و مینی بسکتبال شهرستان شهریار امروز جمعه مورخ ۹۷.۲.۷ در سالن مرحوم رضوی شهریار به پایان رسید. این رقابتها با برگزاری ۳۸ مسابقه در دور مقدماتی به بازیهای رده بندی و فینال رسید در رقابتهایی پایاپای و پرهیجان در نهایت با قهرمانی تیم صمد نیکخواه بهرامی، نایب قهرمانی تیم ارسلان […]

شهریاریها : لیگ قهرمانی میکرو و مینی بسکتبال شهرستان شهریار امروز جمعه مورخ ۹۷.۲.۷ در سالن مرحوم رضوی شهریار به پایان رسید. این رقابتها با برگزاری ۳۸ مسابقه در دور مقدماتی به بازیهای رده بندی و فینال رسید

در رقابتهایی پایاپای و پرهیجان در نهایت با قهرمانی تیم صمد نیکخواه بهرامی، نایب قهرمانی تیم ارسلان کاظمی و مقام سومی تیم سجاد مشایخی در مینی بسکتبال و نیز قهرمانی تیم اصغر کاردوست، نایب قهرمانی تیم سعید داورپناه و مقام سومی تیم آرن داودی در میکرو بسکتبال به سرانجام رسید.
در پایان این رقابتها، قهرمانان مدالهای خود را از ریاست اسبق اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار جناب حاج آقای عبدالوند، هزارخانی معاونت اداره ورزش و جوانان، معنوی پور کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شهریار و نیز پیشکسوتان و بزرگان عرصه بسکتبال شهریار آقایان مصطفی عبدالکریم، رضا رسایی و سیروس فرهادی دریافت کردند.
در پایان مراسم ،هدیه ای به رسم یادبود و تکریم از زحمات بی شائبه حاج آقای عبدالوند به پاس سالهای متمادی خدمت صادقانه به ورزش شهریار و نیز جناب آقای معنوی پور کارشناس محترم آموزش و پرورش از طرف این هیئت تقدیم به این عزیزان گردید.
نتایج بازیهای رده بندی و فینال به شرح ذیل میباشد.
بازی رده بندی میکروبسکتبال
آرن داودی ۱۰ – ۹ روزبه ارغوان
فینال میکروبسکتبال
سعید داورپناه ۱۸-۱۹ اصغر کاردوست
بازی رده بندی مینی بسکتبال
سجاد مشایخی ۳۵-۳۲ اوشین ساهاکیان
بازی فینال مینی بسکتبال
صمد نیکخواه بهرامی ۳۶-۳۳ ارسلان کاظمی