مسئولان شهرقدس خطاب به راه‌آهنی‌ها: برای ادامه لیگ دنبال زمین باشید
مسئولان شهرقدس خطاب به راه‌آهنی‌ها: برای ادامه لیگ دنبال زمین باشید

شهریاریها مسئولان تیم فوتبال راه‌آهن تصمیم گرفتند دیدار این تیم مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که مسئولان راه‌آهن معتقدند بودند چمن ورزشگاه شهرقدس کیفیت لازم را ندارد و به همین دلیل بازی در زمین صاف برگزار شود. […]

۱۳۹۴۰۴۲۰۰۰۰۸۱۱_PhotoAشهریاریها مسئولان تیم فوتبال راه‌آهن تصمیم گرفتند دیدار این تیم مقابل استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که مسئولان راه‌آهن معتقدند بودند چمن ورزشگاه شهرقدس کیفیت لازم را ندارد و به همین دلیل بازی در زمین صاف برگزار شود.

پس از نشستی که مدیران عامل دو باشگاه برگزار کردند تصمیم بر این شد که این بازی روز جمعه ۱۴ اسفندماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود که این تصمیم موجب ناراحتی فرماندار و مسئولان ورزشگاه شهرقدس شد.

حسین کاغذلو فرماندار شهر قدس در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: ما میزبانی راه‌آهن مقابل پرسپولیس را انجام دادیم و مشکلی در این زمینه وجود نداشت برای این بازی هم تمام شرایط فراهم شده بود و مردم شهرقدس هم به دنبال برگزاری بازی در این ورزشگاه بودند اما گویا تصمیم دیگری گرفته شده و قرار است بازی در ورزشگاه آزادی انجام شود.

وی ادامه داد: ما برای ادامه لیگ به راه‌آهنی‌ها اعلام خواهیم کرد که به دنبال زمین بگردند تا بازی‌هایشان در آنجا برگزار شود و دیگر نمی‌توانیم در ورزشگاه شهر قدس میزبان آنها باشیم.