مردم اندیشه و شهریار برای طی مسیر ۵ کیلومتری ۷ ساعت در ترافیک ماندند/خبری از مسئولان نبود
مردم اندیشه و شهریار برای طی مسیر ۵ کیلومتری ۷ ساعت در ترافیک ماندند/خبری از مسئولان نبود

شهریاریها : نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اندیشه و شهریار برای طی یک مسیر ۵ کیلومتری در شرایط بارندگی،۷ ساعت در اتومبیل محبوس شدند.  محمد محمودی شاه نشین  در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: یاد و خاطره […]

شهریاریها : نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اندیشه و شهریار برای طی یک مسیر ۵ کیلومتری در شرایط بارندگی،۷ ساعت در اتومبیل محبوس شدند.

 محمد محمودی شاه نشین  در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۰ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: یاد و خاطره فجرآفرینان انقلاب اسلامی و شهدای بهمن سال ۵۷ را گرامی می دارم.

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی افزود: در این برهه از زمان که هر روز کشور عزیزمان مواجه با یک بحران، توطئه، حمله سیاسی و تروریستی دشمنان خود است و همچنین برای دفاع از تمامیت ارضی ایران و حفظ امنیت و آسایش مردم همه  نیازمند همدلی، همزبانی و همراهی و مهرورزی به یکدیگر هستیم.

محمودی شاه نشین تصریح کرد: دولت باید اعتماد مردم را جلب کند و مجلس نیز باید تمام توان و برنامه اش را برای حل مشکلات مردم از جمله بیکاری، مبارزه با بی عدالتی در توزیع منابع و فرصت های شغلی و سرمایه گذاری به کار گیرد و باید دست کسانی را که به اموال عمومی دراز شده قطع کند.

 

تحزب گرایی می تواند کشور را از آفت تفکر سلیقه ای افراد و دولت ها نجات دهد

وی ادامه داد: تحزب گرایی می تواند این کشور را از آفت تفکر سلیقه ای افراد و دولت ها نجات دهد، مطمئن باشیم که جماعت به ذلالت و گمراهی نمی رود و دست خدا همیشه با جماعت است، باید به روزی برسیم که برنامه ریزان و سیاستگذاران این کشور در مقابل ملت پاسخگو باشند و همه در مقابل تصمیمات صحیح و ناصحیح خود پاسخگوی مردم باشیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: متاسفانه در حال حاضر استفاده از ابزارهای انگیزشی و برنامه و اراده ای برای تشخیص کارآمدی از ناکارآمدها نیست و ما باید از قانون مدارها در مقابل متخلفین حمایت کنیم.

وی افزود: تشویق و پاداش برای کسانی که مسئولیت پذیرند و تنبیه برای کسانی که در انجام وظیفه کوتاهی می کنند باید لحاظ شود، مگر می شود بین دوغ و دوشاب فرق گذاشت.

 

فرماندارانی که نان شهرستان را می خورند و در شمال تهران زندگی می کنند کجا بودند​

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در این سه روز که استان تهران بارندگی داشت با ناتوانی هایی روبه رو شدیم که جای تاسف دارد، بنده ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی شخص استاندار تهران از آقای مقیمی گله مندم که راهداری کجاست، فرماندارانی که نان شهرستان را می خورند و در شمال تهران زندگی می کنند کجا بودند، مردم اندیشه و شهریار برای یک مسیر ۵ کیلومتری ۷ ساعت در اتومبیل محبوس شدند و خبری از آنان که باید باشند نبود.

وی ادامه داد: چرا هیچ ابزار تنبیهی وجود ندارد، چه کسی باید کارگران شریف شهرداری ها را که با دست خالی به کمک مردم رفته اند تشویق کنند و مدیرانی که حتی جواب تلفن نماینده را نمی دهند تنبیه کنند؟

محمودی شاه نشین تصریح کرد: مردم تا کی باید تاوان ناتوانی و نالایقی بعضی از مدیران را که سرلوحه کارشان سیاسی کاری، تفرقه افکنی و ایجاد بی اعتمادی در مردم است را بدهند.

وی ادامه داد: قضات و اساتید دانشگاه ها، معلمین، دبیران، مدیران، ایثارگران عزیز و آتشنشانان مطمئن باشند که مجلس به وظیفه خود عمل کرده و در جهت ایجاد یک بستر مناسب و قدردانی از تلاش صاحبان علم و اندیشه و صداقت را در سرلوحه کار قرار می دهد.

محمودی شاه نشین یادآور شد: با هر بند و ماده ای که با توسل به عوام فریبی و پوپولیستی حقوق صاحبان علم و دانش و مهارت های تخصصی و فنی و انسانی را نادیده گرفته و از بین می رود مخالفت می شود./