مدارس استان البرز یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شد
مدارس استان البرز یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شد

شهریاریها : با تشکیل کمیته اضطرار آلودگی در البرز مدارس استان به دلیل آلودگی هوا یکشنبه و دوشنبه همین هفته تعطیل اعلام شد.  به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز صبح امروز شنبه با حضور  اعضاء این کمیته در استانداری تشکیل جلسه داد. در این جلسه اعلام شد که مدارس استان البرز […]

۱۹۳۹۱۲۸شهریاریها : با تشکیل کمیته اضطرار آلودگی در البرز مدارس استان به دلیل آلودگی هوا یکشنبه و دوشنبه همین هفته تعطیل اعلام شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان البرز صبح امروز شنبه با حضور  اعضاء این کمیته در استانداری تشکیل جلسه داد. در این جلسه اعلام شد که مدارس استان البرز به جز شهرستان های اشتهارد و طالقان به دلیل آلودگی هوا در ۲ روز تعطیل می شوند.

در پی تشدید وضعیت آلودگی هوای استان البرز، کارگروه کاهش آلودگی استان در محل اداره کل مدیریت بحران استانداری، تشکیل جلسه داد و طی آن پس از بررسی وضعیت هوای استان و پیش بینی های اداره کل هواشناسی و محیط زیست استان البرز اعلام شد این استان طی دو روز آینده در شرایط اضطرار قرار خواهد گرفت.

بر این اساس با اعلام رسمی از سوی  استاندار البرز همه مدارس این استان به جز شهرستان های طالقان و اشتهارد؛ در روزهای یکشنبه ۲۹ و دوشنبه ۳۰ آذر ماه، تعطیل خواهد بود.

همچنین ساعت اداری دستگاه های اجرایی نیز طی دو روز آینده با دو ساعت تأخیر، ۹ صبح آغاز و ۱۴:۳۰ پایان خواهد یافت.

گفتنی است، طرح زوج و فرد خودروها نیز در بخش هایی از نقاط استان اجرایی خواهد شد که اطلاع رسانی های لازم در این زمینه صورت می گیرد.