مجلس در برابر افزایش نگران کننده قیمت حامل های انرژی می ایستد
مجلس در برابر افزایش نگران کننده قیمت حامل های انرژی می ایستد

شهریاریها : نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با جدیت تمام می ایستد و از هرگونه افزایش نگران کننده قیمت ها، به خصوص قیمت حامل های سوخت ممانعت خواهد کرد. محمد محمودی شاه نشین در جمع خبرنگاران با بیان این که هر اقدامی که سبب شود، که […]

شهریاریها : نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با جدیت تمام می ایستد و از هرگونه افزایش نگران کننده قیمت ها، به خصوص قیمت حامل های سوخت ممانعت خواهد کرد.

محمد محمودی شاه نشین در جمع خبرنگاران با بیان این که هر اقدامی که سبب شود، که وضعیت تولید از رونق افتاده و مانع ایجاد اشتغال شود، خیانت است، گفت: باید تمام موانع رونق اقتصادی و اشتغال و صنعت و کشاورزی را برداریم، تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مردم باشیم.

وی افزود: مجلس با جدیت تمام می ایستد و از هرگونه افزایش نگران کننده قیمت ها، به خصوص قیمت حامل های سوخت ممانعت خواهد کرد، در دولت نیز باید بر فرارهای مالیاتی تاکید شود و از فشار آوردن بر مردم خودداری شود.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی به تصویب بودجه اشاره کرد و افزود: در تصویب بودجه مواردی مانند تسریع در احداث بیمارستان در منطقه و قطار حومه ای ملارد، شهریار و قدس دیده شده است.