فعالیت ۳۰۰۰ ورزشکار زن ایرانی در رشته دوومیدانی
فعالیت ۳۰۰۰ ورزشکار زن ایرانی در رشته دوومیدانی

شهریاریها : نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به فعالیت سه هزار ورزشکار زن ایرانی در رشته دوومیدانی، گفت: استعدادیابی در دستور کار فدراسیون است. پریسا بهزادی ظهر پنجشنبه در حاشیه دوره مسابقات ملی قهرمانی دو صحرانوردی نوجوانان دختر کشور که در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، اظهار کرد: مدال‌آوران این مسابقات به اردوی تیم […]

شهریاریها : نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی با اشاره به فعالیت سه هزار ورزشکار زن ایرانی در رشته دوومیدانی، گفت: استعدادیابی در دستور کار فدراسیون است.

پریسا بهزادی ظهر پنجشنبه در حاشیه دوره مسابقات ملی قهرمانی دو صحرانوردی نوجوانان دختر کشور که در دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد، اظهار کرد: مدال‌آوران این مسابقات به اردوی تیم ملی دوومیدانی صحرا نوردی راه می‌یابند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هفته آینده نشستی برای رسیدگی به نیازهای بانوان فعال در رشته دوومیدانی با حضور هیئت‌های استانی برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با حل مشکلات شاهد رشد بانوان ورزشکار در این رشته باشیم.

بهزادی به برگزاری مسابقه قهرمان کشوری دو صحرانوردی بانوان در استان کردستان اشاره کرد و گفت: با برگزاری مسابقات استعدادیابی انجام می‌شود.

نائب رئیس فدراسیون به برگزاری مسابقات قهرمانی دوومیدانی آسیا بهمن‌ماه سال جاری در تهران خبر داد و گفت: بانوان ورزشکار در رده‌های مختلف سنی خود را برای این مسابقه آماده می‌کنند.

وی بابیان اینکه فدراسیون ورزشی دوومیدانی از سال گذشته استعدادیابی از پایه تا بزرگ‌سال را در سطح کشور آغاز کرده است، تأکید کرد: با این اقدام مهم دختران ورزشکار ایرانی در مسابقات آسیایی کشور تایلند در رده سنی جوان موفق به کسب سه مدال شدند.

بهزادی بابیان اینکه تیم ملی دو صحرانوردی کشور در اردو است و خود را برای مسابقات المپیک آرژانتین آماده می‌کنند، گفت: امید داریم بتوانیم شاهد موفقیت دختران ایرانی در این دوره از المپیک باشیم.

نائب رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور تعداد بانوان ورزشکار ایرانی در رشته دوومیدانی را سه هزار نفر اعلام کرد و گفت: با برگزاری مسابقات مختلف شاهد ارتقای سطح ورزشکاران در این رشته ورزشی خواهیم بود.

امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه مسابقه دو صحرا نوری کشور برای اولین بار به میزبانی استان البرز برگزارشده است، عنوان کرد: امید داریم بتوانیم مسابقات بیشتری را میزبانی کنیم.

وی با تأکید به اینکه استقبال بانوان ورزشکار و کسب رتبه‌های برتر در رشته ورزشی دوومیدانی نشان‌دهنده ظرفیت‌های خوبی در این حوزه است، گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است در صورت تحقق این مهم می‌توانیم شاهد کسب عناوین مهم باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بابیان اینکه مسئولان کشوری باید به ورزش دوومیدانی بانوان نگاه ویژه داشته باشند، گفت: ورزشکاران این رشته در رده‌های سنی مختلف از مستعدترین ورزشکاران هستند و رتبه‌های کسب‌شده در این رشته بر این موضوع گواه است.

وی بابیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از ورزشکاران حمایت می‌کند، گفت: این استان امکان میزبانی از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را دارد.

به گفته غفرانی حرکت سریع و روبه‌جلو ورزشکاران به توجه و حمایت مسئولان بستگی دارد