فرماندار شهریار : برخی مناطق شهریار ۳۴ سانتی متر فرونشست داشته است
فرماندار شهریار : برخی مناطق شهریار ۳۴ سانتی متر فرونشست داشته است

شهریاریها : نوراله طاهری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری شهریار درباره فرونشست زمین در این شهرستان اظهار داشت: در برخی از مناطق شهرستان شهریار حدود ۳۴ سانتیمتر فرو نشست ایجاد شده است. وی گفت: این فرونشست‌ها ناشی از فرونشست آب در اعماق زمین، چاه‌های فراوان مجاز و غیر مجازی […]

طاهری فرماندار شهرستان شهریارشهریاریها : نوراله طاهری پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در فرمانداری شهریار درباره فرونشست زمین در این شهرستان اظهار داشت: در برخی از مناطق شهرستان شهریار حدود ۳۴ سانتیمتر فرو نشست ایجاد شده است.

وی گفت: این فرونشست‌ها ناشی از فرونشست آب در اعماق زمین، چاه‌های فراوان مجاز و غیر مجازی است که حفر شده‌اند.

فرماندار شهریار گفت: با توجه به اینکه این فرونشست‌ها از سال گذشته در شهریار اتفاق افتاد، اما اقداماتی در این زمینه در حال انجام است و در حال پر کردن چاه‌های غیرمجاز هستیم.

طاهری اضافه کرد: با شروع فصل بهار، آب‌هایی که از سد کرج و رودخانه‌های اطراف آن وارد شهرستان شهریار می‌شود را با استفاده از چاله‌های عمیق موجود در اطراف شهریار ذخیره می‌کنیم تا بتوانیم ذخیره سازی آب داشته باشیم.

وی افزود: آبیاری تحت فشار را در دستور کار خود قرار دادیم تا مصرف آب از اعماق زمین کمتر شود. همچنین نوع آبیاری را از استفاده از چاه‌ها به تصفیه فاضلاب‌ها تغییر می‌دهیم.