طی یک سال گذشته تعدیل نیرو و تعطیلی مراکز صنعتی در شهریار نداشتیم
طی یک سال گذشته تعدیل نیرو و تعطیلی مراکز صنعتی در شهریار نداشتیم

شهریاریها :فرماندار شهریار گفت: طی یک سال گذشته تعدیل نیرو و تعطیلی مراکز صنعتی در شهریار نداشتیم. نوراله طاهری نقش ارزش افزوده در اجرای پروژه‌های ساخت مدارس را مهم خواند و در این باره اظهار داشت: بحث ارزش افزوده نه تنها در حوزه‌های مختلف عمرانی از قبیل ساخت پل، اماکن ورزشی، روشنایی جاده و خیابان‌ها […]

شهریاریها :طاهری فرماندار شهرستان شهریارفرماندار شهریار گفت: طی یک سال گذشته تعدیل نیرو و تعطیلی مراکز صنعتی در شهریار نداشتیم.

نوراله طاهری نقش ارزش افزوده در اجرای پروژه‌های ساخت مدارس را مهم خواند و در این باره اظهار داشت: بحث ارزش افزوده نه تنها در حوزه‌های مختلف عمرانی از قبیل ساخت پل، اماکن ورزشی، روشنایی جاده و خیابان‌ها و… تأثیر چشمگیری داشته بلکه در حوزه آموزشی نیز این رقم قابل توجه بوده و تخصیص ارزش افزوده در نوسازی و ساخت مدارس کمک قابل توجهی به این بخش داشته است.

وی به تدابیر سخت برای ساخت وسازهای غیر مجاز در زمینه باغات و مزارع کشاورزی اشاره کرد و افزود: دلالان حوزه ساخت و سازهای غیر مجاز در اصل سرمایه‌های شهر را نشانه گرفته و عملکرد آنها از بین رفتن باغات و مزارعی است که امنیت غذایی منطقه و کشور را تأمین می‌کنند که در همین راستا فرمانداری شهرستان شهریار برنامه گسترده‌ای برای مقابله با این گونه افراد در پیش گرفته و در یک سال گذشته موفقیت‌های خوبی را در این زمینه داشته‌ایم.

طاهری اضافه کرد: متأسفانه در بحث ساخت و سازهای غیر مجاز و حریم فروشی‌ها، دلالان حوزه باغ در شهریار، با خرید باغاتی که مساحت زیاد دارند به قیمت پایین و خرد کردن و ساخت و ساز در آنها سرمایه‌های نجومی به دست آورده‌اند که این مورد قابل قبول نیست و به طور جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: در یک سال گذشته در شهرستان شهریار ما هیچ مراکز تولیدی و صنعتی که تعدیل نیرو داشته و تعطیل شود را نداشتیم و فرمانداری برنامه‌های خوبی را در راستای حمایت از صنعت و تولیدکنندگان داشته است.

نماینده عالی دولت در شهریار ادامه داد: حضور مسئولان در مراکز تولیدی و صنعتی و شنیدن خواسته‌ها و نیازهای این افراد، یکی از برنامه‌های خوبی که از سال گذشته برای رفع موانع تولید در دستور کار فرمانداری قرار گرفته و نتایج ارزشمندی را برای فعالان این حوزه داشته است.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که تمامی صنعتگران و تولید کنندگان ما با نشاط و امیدواری در تلاش هستند که رونق تولید و توسعه مراکز خود را پیش ببرند.