شهردار فردیس: تمام پارک‌های فردیس به وسایل ورزشی تجهیز می‌شوند
شهردار فردیس: تمام پارک‌های فردیس به وسایل ورزشی تجهیز می‌شوند

شهریاریها : اسماعیل غفاری‌پور در کرج اظهار داشت بر اساس قانون وظایف مختلفی بر عهده شهرداری‌ها قرار گرفته و به عبارتی شهرداری‌ها متولی تأمین بسیاری از نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف هستند. وی تصریح کرد: یکی از این وظایف و اختیارات مربوط به توسعه ورزش همگانی و ارائه امکانات ورزشی عمومی به همه مردم است. […]

13911125000124_PhotoAشهریاریها : اسماعیل غفاری‌پور در کرج اظهار داشت بر اساس قانون وظایف مختلفی بر عهده شهرداری‌ها قرار گرفته و به عبارتی شهرداری‌ها متولی تأمین بسیاری از نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف هستند.

وی تصریح کرد: یکی از این وظایف و اختیارات مربوط به توسعه ورزش همگانی و ارائه امکانات ورزشی عمومی به همه مردم است.

شهردار فردیس افزود: خوشبختانه با حمایت اعضای شورای شهر و مدیریت ارشد شهری، طی ماه‌های اخیر طرح‌های خوبی در این زمینه در فردیس اجرایی شده است.

غفاری‌پور گفت: یکی از این طرح‌ها افزایش سرانه فضای سبز با احداث پارک‌ها و بوستان‌های جدید است که تمام این اماکن مجهز به تجهیزات ورزش همگانی هستند. در این راستا تأکید کرده بودیم که هیچ فضای سبزی بدون داشتن حداقل امکانات ورزشی در فردیس احداث نمی‌شود و خوشبختانه توانستیم به این وعده خود عمل کنیم.

شهردار فردیس افزود: در حال حاضر اکثر بوستان‌ها، پارک‌ها و فضاهای سبز فردیس مجهز به این امکانات هستند و باقی اماکن تفریحی نیز تا پایان سال از این تجهیزات بهره‌مند خواهند شد.

غفاری‌پور ادامه داد: هم‌اکنون شهروندانی که در ساعات مختلف به ویژه صبح‌ها از پارک‌ها و بوستان‌هایی چون شهدا، طبیعت، بلوار یاس و فدک استفاده می‌کنند، از تجهیزات ورزشی موجود در این پارک‌ها بهره‌مند می‌شوند. علت اینکه بر افزایش امکانات ورزش همگانی در فردیس تاکید می‌شود، این است که مردم منطقه بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای به ویژه دغدغه مالی ورزش کنند.

غفاری‌پور بیان داشت: شهرداری فردیس برنامه‌های متنوعی در حوزه ترویج ورزش همگانی دارد که یکی از این برنامه‌ها ارائه امکانات ورزشی در پارک‌ها است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها سرانه امکانات ورزشی فردیس به حد استاندارد برسد.