شلیک 2 گلوله به سر و سینه، پایان زندگی معاون وزیر
شلیک 2 گلوله به سر و سینه، پایان زندگی معاون وزیر

گروه حوادث شهریاریها : ساعت 20:30 شب گذشته زمانی که مردم به خودروی متوقف شده در کنار خیابان و در حاشیه میدان سبلان تهران، مشکوک شدند، به نزدیکی اتومبیل رفته و با شیشه‌های خونی یک دستگاه پژو پارس مواجه شدند که سر راننده آن بر روی فرمان ماشین قرار گرفته بود. بعد از حضور پلیس […]

13910710000292_PhotoAگروه حوادث شهریاریها : ساعت 20:30 شب گذشته زمانی که مردم به خودروی متوقف شده در کنار خیابان و در حاشیه میدان سبلان تهران، مشکوک شدند، به نزدیکی اتومبیل رفته و با شیشه‌های خونی یک دستگاه پژو پارس مواجه شدند که سر راننده آن بر روی فرمان ماشین قرار گرفته بود.

بعد از حضور پلیس در سرصحنه مشخص شد فرد مقتول صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت و معدن است که بوسیله اصابت دو گلوله به ناحیه سر و سینه به قتل رسیده است.

بلافاصله با حضور امیرآبادی، سرپرست دادسرای جنایی تهران در صحنه جنایت مشخص شد که قتل در داخل خودرو رخ داده است و قاتل در صندلی کنار راننده نشسته بوده چرا که شیشه‌های خودرو سالم بوده و اثری از شکستگی بر اثر اصابت گلوله در شیشه‌ها دیده نمی‌شد.

این بررسی‌ها نشان می‌داد طرز نشستن مقتول در خودرو به ‌گونه‌ای بوده است که مقتول پیش از اصابت گلوله در حال گفت‌وگو با قاتل بوده است و این امر فرضیه آشنایی قبلی بین مقتول و قاتل را قوت بخشید.

با آغاز بررسی‌ و جستجو در صحنه جنایت، 2 عدد پوکه فشنگ در داخل خودروی این فرد کشف شد که نشان می‌دهد ضارب دو بار به سمت متوفی شلیک کرده است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران در مورد این فرضیه که قاتل در خودرو حضور داشته است گفت: دستورات لازم توسط بازپرس سپیدنامه صادر شده است تا بررسی‌های کاملی در خصوص این حادثه انجام دهند.

در همین ارتباط علی عبداللهی، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: مأموران آگاهی و پلیس امنیت شروع به اقدامات برای شناسایی ضارب یا ضاربین کرده‌اند و تا این لحظه به نظر می‌آید گلوله از داخل ماشین شلیک شده است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون فرد یا افرادی در این حادثه دستگیر شده‌اند، گفت: مأموران آگاهی و پلیس امنیت از همان لحظات اولیه شروع به اقدامات برای شناسایی ضارب یا ضاربین کرده‌اند و تا این لحظه به نظر می‌آید گلوله از داخل ماشین شلیک شده است.

عبداللهی تأکید کرد: این اتفاق در حال بررسی است و با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صحبت کرده‌ایم و نیروها را بسیج کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از صحنه جنایت، بعد از گذشت 3 ساعت و 10 دقیقه در ساعت 23:40 جسد معاون پارلمانی وزارت صنعت برای انجام مطالعات بیشتر به اتاق تشریح پزشکی قانونی در کهریزک منتقل شد تا متخصصان پزشکی قانونی ضمن تشخیص زمان دقیق وقوع قتل، با شناسایی مسیر ورود گلوله به سر، نوع اسلحه مورد استفاده شده را تشخیص دهند.

خودرو پژو پارس مشکی رنگ مقتول نیز بعد از رعایت همه جوانب به آزمایشگاه پلیس آگاهی انتقال یافت تا با نمونه برداری از اثر انگشت‌های موجود در خودرو، اثر انگشت قاتل شناسایی شود.