روسای ادارات ملارد در زمان بحران طی ۱۵ دقیقه در محل حاضر شوند
روسای ادارات ملارد در زمان بحران طی ۱۵ دقیقه در محل حاضر شوند

شهریاریها : حسین توکلی کجانی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بحران ملارد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: پدافند غیر عامل نشات گرفته از بحران است لذا همه دستگاه ها در محیط های درونی خود باید موضوع پدافند غیر عامل را تعریف و گفتمان سازی کنند و برای سایر مسئولین […]

شهریاریها : حسین توکلی کجانی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد بحران ملارد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: پدافند غیر عامل نشات گرفته از بحران است لذا همه دستگاه ها در محیط های درونی خود باید موضوع پدافند غیر عامل را تعریف و گفتمان سازی کنند و برای سایر مسئولین و مردمی که به ان دستگاه مراجعه می کنند به عنوان یک اصل قرار دهند چرا که مدیریت بحران در ملارد با بهره گیری از پدافند غیر عامل میسر می شود.

توکلی کجانی در ادامه با بیان اینکه ما مشکلی در حوزه جنگ و امنیت کلی نداریم گفت: در زمینه امنیت و جنگ نیروی مسلح با اقتدار به خدمات دهی مشغول است و اگر آسیبی وجود دارد به حوزه های داخلی دستگاه ها مربوط می شود.

وی با اشاره به اینکه اگر زلزله اخیر ملارد توسط همه دستگاه های شهرستان به خوبی مدیریت نمی شد ممکن بود آسیب های جدی را به بار بیاورد گفت: اگر مدیریت دقیق نبود مشکل به پایتخت کشیده می شد لذا با همین پدافند غیر عامل و مدیریت های به موقع و صحیح می توانیم از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنیم.

سرپرست فرمانداری ملارد با بیان اینکه فضای مجازی در حوزه پدافند غیر عامل یک آسیب به حساب می آید اظهار داشت: باید در زمینه فضای مجازی در زمان بروز بحران نیز آمادگی لازم را داشته باشیم و پدافند غیر عامل در این حوزه نیز نقش به سزایی را ایفا می کند.

توکلی کجانی گفت: انتظار ما این است که روسای ادارات در زمان بحران حداکثر تا ۱۵ دقیقه در محل حاضر شوند و در صورتی که هر کدام از روسا نمی توانند در این مدت زمان حاضر باشند لازم است معاونی برای این مواقع در نظر بگیرند لذا در حوادث غیر مترقبه آنچه ضرورت دارد این است که قبل از هر حادثه ای پیش بینی های لازم صورت گیرد تا دچار بحران نشویم.

وی افزود: ستاد بحران شهرستان باید در آماده باش کامل قرار داشته باشد و با نزدیک شدن به زمستان کار برف روبی و پخش نمک و امداد رسانی جاده ها را به خوبی انجام دهند.

سرپرست فرمانداری ملارد اظهار داشت: شهرداری های صفادشت و ملارد نسبت به تهیه و چاپ نقشه توریستی شهر قدامات لازم را انجام دهند.