دومین مسابقه نهایی لیگ برتر والیبال؛ امروز در آزادی/ فینال زیر باران!
دومین مسابقه نهایی لیگ برتر والیبال؛ امروز در آزادی/ فینال زیر باران!

شهریاریها : بارش باران در تهران و نقطه ضعفی که در نگین ورزشگاه های ایران هنوز هم به چشم می خورد؛ سوراخ بودن سقف ورزشگاه ۱۲ هزار نفری. این همه خرج، این همه هزینه و این همه ریخت و پاش اما دریغ از اینکه سوراخ های سقف سالن دوازده هزارنفری را ترمیم کنند تا اگر […]

شهریاریها : بارش باران در تهران و نقطه ضعفی که در نگین ورزشگاه های ایران هنوز هم به چشم می خورد؛ سوراخ بودن سقف ورزشگاه ۱۲ هزار نفری.

این همه خرج، این همه هزینه و این همه ریخت و پاش اما دریغ از اینکه سوراخ های سقف سالن دوازده هزارنفری را ترمیم کنند تا اگر برف و بارانی زد تمرین تیم ها به تعویق نیفتد و یا برگزاری فینال لیگ را خطری تهدید نکند.این خود یک درد است که به دلیل بارش باران برگزاری فینال لیگ برتر والیبال آن هم در سالن سرپوشیده به خطر بیفتد.دو تیمی که فینال نخست را برگزار کرده اند و امروز در انتظار فینال دوم هستند.

فینالی که از همان روز اول با حاشیه همراه بود.همان روز نخست که تیم های لیگ برتری زیر برگه میزبانی تبریز را امضا کردند،اما به وقتش که شد زدند زیر همه چیز تا دوباره تهران از فینال رقابت های لیگ میزبانی کند.اتفاقی که دلیلش آخر سر هم معلوم نشد اما حتی تهدید سایپایی ها هم جواب نداد تا در نهایت پایتخت پذیرای فینال بین سایپای تهران و شهرداری ورامین باشد.فینالی که یک بازی آن را سایپا برده است و حالا عکس آنها روی جام قهرمانی افتاده.

شاگردان پیمان اکبری برای هفتمین بار حضور در فینال را تجربه می‌کنند و تا به امروز دست‌شان از جام قهرمانی کوتاه مانده است.تیم سایپا امروز در صورت پیروزی مقابل شهرداری ورامین برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد اما باید دید شهرداری ورامین اجازه این کار را به سایپا خواهد داد یا کار به بازی سوم کشیده خواهد شد. شاگردان رحمان محمدی راد در ورامین در دور مقدماتی مسابقات به عنوان تیم صدرنشین راهی پلی آف شدند و شاید کم‌تر هوادار خوشبین این تیم تصورش را می‌کرد که در بازی نخست فینال با نتیجه ۳ بر یک مقابل سایپا تن به شکست دهد اما نارنجی پوشان سایپا که موتورشان تازه در پلی آف روشن شده بود نشان دادند که عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده اند و همین کار را برای ورامین سخت‌تر کرده است.

حال سالن ۱۲ هزار نفری آزادی میزبان بازی دوم فینال خواهد بود و باید دید شهرداری ورامین مانع پیروزی دوم سایپا خواهد شد و کار را به بازی سوم می‌کشاند یا سایپا که تشنه رسیدن به اولین قهرمانی است با پیروزی دوم، قهرمان لیگ برتر می‌شود و طلسم هفت دوره حضور در فینال را با مدال طلا خواهد شکست.