پ
  • شناسه : 13500
  • 24 بهمن 1397 - 13:00
  • 929 بازدید

دوره مربیگری درجه c فوتبال در شهریار برگزار شد

دوره مربیگری درجه c فوتبال در شهریار برگزار شد
دوره مربیگری درجه c فوتبال در شهریار برگزار شد

شهریاریها : رئیس هیات فوتبال شهرستان شهریار گفت؛ دوره مربیگری درجه c فوتبال ایران به مدت ۷ روز با حضور ۲۴ نفر در این شهرستان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رضا قنبریان رئیس هیات فوتبال شهرستان شهریار در خصوص برپایی این کلاس مربیگری اظهار داشت: در این دوره ۲۴ مربی حضور دارند. قنبریان […]

شهریاریها : رئیس هیات فوتبال شهرستان شهریار گفت؛ دوره مربیگری درجه c فوتبال ایران به مدت ۷ روز با حضور ۲۴ نفر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ رضا قنبریان رئیس هیات فوتبال شهرستان شهریار در خصوص برپایی این کلاس مربیگری اظهار داشت: در این دوره ۲۴ مربی حضور دارند.

قنبریان افزود: همچنین محمد مومنی مدرس محترم فدراسیون فوتبال و مدیر آکادمی استقلال تهران مدرسی این دوره مربیگری است و به شرکت کنندگان در این دوره، جدیدترین شیوه های مربیگری فوتبال را آموزش می هد.

رئیس هیات فوتبال شهرستان شهریار با بیان اینکه افراد حاضر در این دوره آموزشی، پس از پایان دوره در صورت کسب قبولی، کارت مربی گری درجه c فوتبال دریافت می کنند و پس از دریافت کارت مربی گری می توانند به تیم داری، استعدادیابی و یا عقد قراداد با تیم های فوتبال اقدام کنند.

قنبریان در خاتمه ضمن تشکر از حمایت های علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار از زحمات مهدی احمدی مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است این دوره در مجموعه ورزشی شهید رهنما برگزار شد.

برچسب ها

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند 27 بهمن 1402

۳۸ هزار ورزشکار در شهریار بیمه شدند

شهریاریها - رئیس ورزش و جوانان شهرستان شهریار با اشاره به ارتقای ۶ سانتی‌متری سرانه‌ ورزشی شهرستان در سال جاری گفت: ۳۸ هزار ورزشکار در شهرستان شهریار به همراه بیمه ورزشی ساماندهی شده است.

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور 09 آبان 1402

رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور

شهریاریها - نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.