حضور پرشور جامعه ورزش شهرستان شهریار درمراسم راهپیمایی روزجهانی قدس
حضور پرشور جامعه ورزش شهرستان شهریار درمراسم راهپیمایی روزجهانی قدس

شهریاریها : جامعه ورزشی شهرستان شهریار، یک بار دیگر در میان صفوف به هم پیوسته راهپیمایان روز قدس حضور بهم رساندند تا اعلام برائت و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل اعلام کنند. ورزشکاران شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز ۲۵ ماه مبارک رمضان در حالیکه تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی […]

شهریاریها : جامعه ورزشی شهرستان شهریار، یک بار دیگر در میان صفوف به هم پیوسته راهپیمایان روز قدس حضور بهم رساندند تا اعلام برائت و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل اعلام کنند.

ورزشکاران شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز ۲۵ ماه مبارک رمضان در حالیکه تصاویر رهبر معظم انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را در دست داشتند با اعلام حمایت از ملت فلسطین ، بر پیروی از مقام ولایت تأکید کردند.

جوانان و ورزشکاران همیشه در صحنه و انقلابی شهر های شهریار،اندیشه،وحیدیه ،صباشهر و باغستان بار دیگر با حضوری پرشور و حماسی در راهپیمایی روز قدس و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ اسرائیل ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، فریاد دفاع از آزادگی و حق خواهی خود را به گوش جهانیان رساندند.