جاده چالوس تا ظهر سه‌شنبه یک‌طرفه است
جاده چالوس تا ظهر سه‌شنبه یک‌طرفه است

شهریاریها : رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر، شاهد موج جدید سفرهای تابستانی هستیم که این سفرها از عصر روز دوشنبه آغاز شده است. وی تصریح کرد: بر اساس اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مختلف استان البرز، هم‌اکنون شاهد […]

ترافیکشهریاریها : رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر، شاهد موج جدید سفرهای تابستانی هستیم که این سفرها از عصر روز دوشنبه آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مختلف استان البرز، هم‌اکنون شاهد ترافیک خودروها در آزادراه تهران ـ کرج از شرق به غرب و همچنین جاده چالوس هستیم.

این فرمانده ارشد انتظامی افزود: خوشبختانه پلیس برای این شرایط تمهیدات ویژه‌ای را پیش‌بینی و در همین راستا محدودیت‌هایی نیز اعمال کرده است.

اکبری اعلام کرد: بر اساس دستورالعمل پلیس، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 24 دوشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

وی افزود: ماموران پلیس راه در مرزن‌آباد بر اساس این دستورالعمل از حرکت هرگونه وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به کرج از ساعت مذکور جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز بیان داشت: این محدودیت تا ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه ادامه داشته و تلاش می‌کنیم ترافیک موجود در جاده چالوس را با این محدودیت موقت با آرامش روان‌سازی کنیم.

اکبری گفت: در صورتی که در این محدوده زمانی ترافیک جاده چالوس تخلیه نشود، ساعت یک‌طرفه بودن این محور افزایش یافته و از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای بازگشت مسافران در روزهای پایانی هفته و اتمام تعطیلات چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: در حال بررسی شرایط و تعداد مسافرت‌ها هستیم و به طور قطع در روز جمعه این هفته نیز محدودیت‌هایی با هدف روان‌سازی ترافیک در محورهای اصلی استان البرز اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: این محدودیت‌ها نیز در زمان مطلوب به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

اکبری در پایان از رانندگان خواست تا ضمن همکاری با ماموران پلیس راه و دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و مطمئن باشند که این شیوه به حفظ سلامت آنها منجر می‌شود.