تخصیص یک میلیارد تومان از سوی دولت به دانش آموزان بی بضاعت شهریار
تخصیص یک میلیارد تومان از سوی دولت به دانش آموزان بی بضاعت شهریار

شهریاریها :همت الله هادی زاده ظهر امروز در نشست گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش که با حضور مدیر کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: دولت دهم از ابتدای امسال در بودجه عمرانی برای شهرستان شهریار 18 میلیارد تومان اختصاص داده بود که اکنون با گذشته 10 ماه از […]

017شهریاریها :همت الله هادی زاده ظهر امروز در نشست گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش که با حضور مدیر کل اموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: دولت دهم از ابتدای امسال در بودجه عمرانی برای شهرستان شهریار 18 میلیارد تومان اختصاص داده بود که اکنون با گذشته 10 ماه از سال تنها 2 میلیارد و 200 میلیون تومان آن اختصاص یافته است.

وی افزود: این مقدار اعتبار تخصیص یافته به هیچ وجه نیازهای شهرستان شهریار با 700 هزار جمعیت را تامین نخواهد کرد و طی تاکید بر مسئولان اجرایی شهرستان در نظر داریم برای پیشبرد پروژه عمرانی و دیگر بخش ها از امکانات بخش خصوصی البته با تعامل سازنده بهره مند شویم.

فرماندار شهریار با اشاره به کمک های دولتی به داشن آموزان بی بضاعت گفت: در سال های گذشته نیز حدود یک میلیارد تومان اعتبار به منظور رسیدگی به دانش آموزان بی بضاعت شهرستان شهریار پرداخت شده است و در آییده نیز این روند ادامه خواهد داشت.

هادی زاده خطاب به انجام اولیا و مربیان فعال در سطح شهرستان شهریار بیان کرد: انجمن اولیا و مربیان نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی و فرهنگی دانش آموزان دارند از این رو آنها باید از ترک تحصیل داشن آموزان بکوشند و آنها را با علم و تربیت و نیازهای فرهنگی آشنا کمک کرده و سوق دهند و در وجود دانش آموزان انگیزه تحصیل ایجاد کنند.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به جمعیت 700 هزار نفری شهرستان شهریار تصریح کرد: 130هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند و  حدود 6 هزار پرسنل و نیرو در آموزش و پرورش شهریار فعالیت دارند که60درصد آنان را بانوان این شهرستان تشکیل داده اند.

هادی‌زاده خاطرنشان کرد: تمام مسئولان شهرستان شهریار باید با همیاری و مساعدت یکدیگر و به رغم وجود مشکلات بودجه ای فراوان سعی در بهبود وضعیت فرهنگی و آموزشی شهریار داشته باشند تا رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنند.

وی با ابراز امیدواری از رویکرد دولت یازدهم در امر آموزش و پروش گفت: با گشوده شدن اعتبارات بلوکه شده جهانی کشورمان در سال آینده و تعامل سازنده دولت با بخش خصوصی امید است بتوانیم در شهرستان شهریار با داشتن پتانسل های بالای علمی اقدامات مثبت و سازنده ای را در جهت تحصیل هر چه بهتر داشن آموزان برداریم.