مهدی تاجیک:حلول ماه مبارک رمضان تبریک گفت
مهدی تاجیک:حلول ماه مبارک رمضان تبریک گفت

مهدی تاجیک مدیر سایت شهریاریها طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی را به همه همشهریان شهریاری تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری شهریاریها، در پیام مهدی تاجیک آمده است: ماه رمضان زمانی ویژه برای تامل است در زندگی و آنچه که آدمی در گذشته به انجام رسانیده است. این ماه اهمیت خاصی […]

مهدی تاجیکمهدی تاجیک مدیر سایت شهریاریها طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی را به همه همشهریان شهریاری تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهریاریها، در پیام مهدی تاجیک آمده است:

ماه رمضان زمانی ویژه برای تامل است در زندگی و آنچه که آدمی در گذشته به انجام رسانیده است. این ماه اهمیت خاصی نسبت به دیگر ماه‌های سال دارد و تنها ماهی است که نام آن در قرآن کریم آمده است. ماه رمضان زمانی است برای راهنمایی مردم، بیان راه، روش هدایت و جدا ساختن حق از باطل. ماهی که در آن قرآن نازل شده است تا راهنمایی باشد برای صراط مستقیم و جدا شدن حق از باطل.

حضرت علی (ع) در خطبه خود در اولین روز از ماه مبارک رمضان فرمودند: «ای مردم، این ماه، ماهی است که خداوند بر ماه‌های دیگر برتری داده است همچون برتری ما خاندان اهل بیت (ع) بر دیگر مردم و ماهی است که درهای آسمان و درهای رحمت در آن گشوده شده و درهای دوزخ در آن بسته می‌شوند. این ماه شما همچون ماه‌های دیگر نیست، روزهایش برترین روزها و شب‌هایش برترین شب‌ها و ساعاتش بهترین ساعت‌ها است».

مدیریت پایگاه شهریاریها نیز حلول این ماه پرفیض و برکت را به تمام مسلمانان جهان، بویژه ملت شریف ایران وشهرستان شهریار تبریک می‌گوید.

دعای روز اول ماه مبارک رمضان

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمَّ اجعل صِیامی فیهِ صِیامَ الصائِمین وَ قِیامی فیهِ قِیامَ القائِمین وَ نَبِّهنی فیهِ عَن نَومَهِ الغافِلین وَ هَب لی جُرمی فیهِ یا اِلهَ العالَمین وَاعفُ عَنّی یا عافِیاً عَنِ المُجرِمین

خدایا قرار ده روزه‌ام را در این ماه روزه روزه داران واقعی و شب زنده‌داری‌ام را نیز مانند شب زنده‌داران و بیدارم کن در آن از خواب بی‌خبران و گناهم را بر من ببخش ای معبود جهانیان و درگذر از من ای درگذرنده از گناهکاران.

التماس دعا