برق ۲ کشتی گیر اسلامشهری را گرفت/یک نفر کشته و دیگری مصدوم شد
برق ۲ کشتی گیر اسلامشهری را گرفت/یک نفر کشته و دیگری مصدوم شد

شهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر از حادثه برق گرفتگی برای ۲ کشتی گیر این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه یک نفر کشته و دیگری مصدوم شد. قدیر ارمیان اظهار داشت: شامگاه پنج شنبه ساعت حدود ۲۱ حادثه‌ای در خانه کشتی اسلامشهر رخ داد و طی آن یکی از کشتی […]

شهریاریها : رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر از حادثه برق گرفتگی برای ۲ کشتی گیر این شهرستان خبر داد و گفت: طی این حادثه یک نفر کشته و دیگری مصدوم شد.

قدیر ارمیان اظهار داشت: شامگاه پنج شنبه ساعت حدود ۲۱ حادثه‌ای در خانه کشتی اسلامشهر رخ داد و طی آن یکی از کشتی گیران فوت کرد و به بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر منتقل شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: زمانی که تمرین کشتی فرنگی به پایان رسیده بود، بلافاصله تمرین کشتی آزاد شروع شد و زمانی که کشتی گیران آزاد در حال تمرین بودند، ۲ نفر از کشتی گیران فرنگی برای خشک کردن لباس خود نردبان خانه کشتی را بلند کرده بودند، که به بالای بالکن بروند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر اضافه کرد: یکی از کشتی گیران بالای نردبان می‌رود و بر اثر تکان خوردن نردبان اتصال با یک برق که احتمالاً یک فاز لخت شده بوده پیدا می‌کند و کشتی گیر را پرت کرده است و کشتی گیر دیگر نیز که می بیند، ورزشکار دیگر بالای نردبان است، نگران وی شده و پای خود را پایین نردبان می‌گذارد و لحظه پرتاب کشتی گیر بالای نردبان برق ورزشکار پایین نردبان را می‌گیرد.

ارمیان گفت: ورزشکاری که از بالای نردبان پرت شده در حال شوک است و به گفته پزشکان نوار قلب و آزمایش خون وی عادی است، اما شوکه شده است.

وی اضافه کرد: اما کشتی گیری که نردبان را نگه داشته است، را برق گرفته و فوت کرد که حدود ۳۱ سال سن داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر گفت: مدیر سالن در لحظه حادثه از ورزشگاه بیرون رفته است و حتی یکی از اعضای هیأت کشتی چند بار به این افراد هشدار داده بود، که به نردبان دست نزنند اما اعتنا نکرده بودند.

ارمیان در خصوص زمان رسیدن اورژانس گفت: بلافاصله با اورژانس تماس گرفته شده است، اما تا ۲۰ دقیقه بعد آمبولانس نیامده و مجبور شدند، حادثه دیدگان را با خودروی شخصی به بیمارستان برسانند