پ
  • شناسه : 13329
  • 10 آذر 1397 - 18:55
  • 1143 بازدید

بازدید فرماندار رباط کریم از روند پیشرفت پروژه های شهرداری

بازدید فرماندار رباط کریم از روند پیشرفت پروژه های شهرداری
بازدید فرماندار رباط کریم از روند پیشرفت پروژه های شهرداری

شهریاریها : سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از روند پیشرفت پروژه های شهرداری رباط کریم بازدید کرد. به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید مهدی ساداتی در این دیدار که معاونین سیاسی انتظامی و عمرانی فرمانداری ، اعضای شورای […]

شهریاریها : سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم به همراه حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی از روند پیشرفت پروژه های شهرداری رباط کریم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، سید مهدی ساداتی در این دیدار که معاونین سیاسی انتظامی و عمرانی فرمانداری ، اعضای شورای اسلامی شهرو مسئولان شهرداری رباط کریم وهمچنین اعضای دفتر دکتر نوروزی حضور داشتند ضمن ابراز رضایت از توجه ویژه شهرداری به نقاط منفصل و امور انجام شده در این مدت، ابراز امیدواری کرد مشکلات باقیمانده گام به گام مرتفع شود.

در جریان این بازدید ابتدا از اقدامات انجام شده شهرداری در منطقه سفیدار مانند جدول کشی ها و آسفالت کاری های انجام شده و پیاده راه خیابان کارگر و امکانات تفریحی و ورزشی نصب شده در آن که بعد از سالها بی توجهی در این منطقه اجرا شده است بازدید شد.

همچنین از طرح تعریض خیابان ۱۴ متری عرفان که در شرف اجرا می باشد و زمینی که به تازگی توسط شهرداری برای اجرای فضای سبز و سالن ورزشی تملک شده است گزارشی توسط فدایی شهردار ناحیه سفیدار ارائه شد.

لازم به ذکر است برخی پروژه های در دست اجرای شهرداری رباط کریم مانند ساختمان خدمات شهر، گلخانه اصغر آباد، پیاده راهسازی بلوار نبوت، بلوار امام، بلوار آزادگان، میدان شهید همدانی، پایانه اتوبوس شهید آبشناسان، میدان و بلوار دانشگاه، تعریض جاده پنج پل، المان شهدای گمنام، بهسازی پارک معلم و بوستانهای فرهنگ، حافظ، گردشگری، ملل و انقلاب هفتم دیدار کردند و از روند رو به پیشرفت این پروژه ها ابراز رضایت کرد.

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.