بابایی سرپرست موقت شهرداری شهریار شد
بابایی سرپرست موقت شهرداری شهریار شد

شهریاریها :در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر شهریار با دستور انتخاب شهردار شهریار، حجت علی بابایی به عنوان سرپرست شهرداری شهریار منصوب شد.  وی پیش‌تر معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شهریار را عهده دار بود. بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در خصوص آخرین وضعیت شهردار […]

شهریاریها :در یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر شهریار با دستور انتخاب شهردار شهریار، حجت علی بابایی به عنوان سرپرست شهرداری شهریار منصوب شد.

 وی پیش‌تر معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شهریار را عهده دار بود.

بهزاد درخشان عضو شورای اسلامی شهر شهریار در خصوص آخرین وضعیت شهردار و تعیین سرپرست شهرداری شهریار اظهار داشت: جلسه برای تعیین تکلیف وضعیت شهردار شهریار برگزار شد و متاسفانه با وجود تمام مکاتبات صورت گرفته با مراجع ذی صلاح در جهت تعیین تکلیف شهردار وضعیت شهریار، هیج گونه پاسخی در این خصوص دریافت نشد و از طرفی افکار عمومی شهریار نیز منتظر این موضوع بود.

وی افزود: ما بر سر یک دوراهی مانده بودیم و به لحاظ قانونی امکان انتخاب سرپرست وجود نداشت و در نهایت تصمیم بر این شد تا سرپرست موقت برای رسیدگی به وظایف شهردار تا حصول نتیجه انتخاب شود و این مصوبه برای بررسی قانونی بودن یا عدم آن به هیئت تطبیق مصوبات شورای اسلامی ارسال خواهد شد و در آن هیئت تصمیم گیری خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهریار بیان داشت: در نهایت از بین گزینه‌های مطرح شده حجت الله بابایی معاون سرمایه گذاری شهرداری شهریار با ۵ رای به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد و هیئت تطبیق شهرستان قانونی بودن این مصوبه را اعلام خواهد کرد و یا دلایل رد مصوبه را به صورت کتبی اعلام خواهند کرد.