اپلیکیشن‌های موبایل در جشنواره از وب‌سایت‌ها پیشی گرفتند
اپلیکیشن‌های موبایل در جشنواره از وب‌سایت‌ها پیشی گرفتند

شهریاریها : در کنفرانس مطبوعاتی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران مطرح شد درکمتر از ۱۰ روز ۱۷۰ اپ Ios و ۴۴۴ وبسایت تاکنون در یازدهمین جشنواره وب و‌موبایل ایران ثبت نام کرده اند / مشارکت گسترده در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، نشست خبری […]

شهریاریها : در کنفرانس مطبوعاتی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران مطرح شد
درکمتر از ۱۰ روز ۱۷۰ اپ Ios و ۴۴۴ وبسایت تاکنون در یازدهمین جشنواره وب و‌موبایل ایران ثبت نام کرده اند / مشارکت گسترده در یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

به گزارش روابط عمومی جشنواره وب و موبایل ایران، نشست خبری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این نشست خبری که با حضور رضا الفت نسب سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای اینترنتی و دبیر جشنواره، میلاد احرام پوش، هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران و شایان شلیله، دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران برگزار شد، شرایط شرکت در جشنواره یازدهم و برنامه‌های این جشنواره اعلام شد.
دبیر جشنواره وب و موبایل ایران از حضور میلیونی داوران مردمی خبر داد و گفت:‌رای گیری جشنواره وب و موبایل ایران توسط کاربران وب و اپ‌ها انجام می‌شود و امسال منتظر مشارکت میلیونی مردمی در این داوری هستیم.

ثبت نام جشنواره وب آغاز شده است، کاندیداها ۱ بهمن معرفی می‌شوند

 
شایان شلیله، هم بنیان گذار و دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران در این نشست با اشاره به آغاز ثبت نام جشنوارهوب و موبایل از یکم مهر ماه ۱۳۹۷، اظهار داشت: یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با حضور وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایایرانی آغاز شده است و تا آخر آبان ماه ادامه دارد.
شلیله افزود: جشنواره وب از نظر اجرا به سطح استاندارد نزدیک شده است و فرایندهای ثبت نام و رأی گیری همچون سال گذشتهانجام می شود. داوری مردمی سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها از ۵ آذر آغاز شده و داوری تخصصی نیز از ۱ آذر کلید می خورد.
دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران تصریح کرد: کاندیداها در ۱ بهمن معرفی می‌شوند و پس از آن شورای داوریبرگزار می‌شود و سپس کاندیداهای نهایی در هر بخش، در معرض داوری نهایی قرار گرفته و برگزیدگان در مراسم اختتامیه در تاریخ۲۵ بهمن و ۲۶ بهمن در کنفرانس سالانه وب و موبایل ایران معرفی می‌شوند.
شلیله از شرکت ۴۴۴ وب سایت در ۱۰ روز نخست ثبت نام خبر داد و گفت:‌ ۱۵۰ وب سایت جدید در جشنواره ثبت نام کرده‌اند و ۵۴اپ جدید ios داریم. ثبت نام اپ های اندروید از طریق کافه بازار انجام می‌شود که هنوز آغاز نشده است.

دولت حامی معنوی جشنواره وب و موبایل ایران است
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی کشور در نشست خبری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به حمایت معنوی دولتاز کسب و کارهای اینترنتی اشاره کرد و گفت:‌ این جشنواره توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود اما دولت و نهادهای عمومی بهعنوان حامی معنوی جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند.
رضا الفت نسب افزود: وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات، ستاد دانش بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارتالکترونیک وزارت بازرگانی، اتحادیه کشور کسب و کارهای اینترنتی، اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،سازمان فناوری اطلاعات شهر تهران، اتاق اصناف تهران، اتاق بازرگانی و فرابورس از جمله حامیان معنوی این دوره از جشنوارههستند.
دبیر جشنواره وب و موبایل ایران خاطرنشان کرد:‌ امسال انتظار رأی میلیونی مردمی در جشنواره را داریم و این سطح از مشارکت درهیچ رویداد دیگری از این حوزه دیده نشده است که نشان از تثبیت جشنواره وب و موبایل ایران دارد.

اپلیکیشن‌های موبایل در جشنواره از وب‌سایت‌ها پیشی گرفتند
میلاد احرام پوش، هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران در نشست خبری جشنواره با اشاره به رشد چشمگیر اپلیکیشن هایموبایل در ایران گفت:‌ سال ۹۲ نزدیک به ۲ میلیون گوشی هوشمند در کشور وجود داشت و اکنون این آمار از ۶۰ میلیون گوشیهوشمند در سال ۹۶ گذشته است. از این رو اپ‌های موبایل نیز با اقبال زیادی روبرو شده‌اند.
احرام پوش افزود: سال گذشته آمار اپ‌های شرکت کننده در جشنواره وب و موبایل ایران از وب‌سایت‌ها بیشتر شد و پیش‌بینیمی‌شود امسال نیز این آمار بیشتر باشد.
وی به حضور گسترده اپ های اندروید در جشنواره اشاره کرد و گفت:‌ اپ‌های اندروید از فراوانی زیادی در سال گذشته برخورداربودند و در حوزه ios نیز شاهد حضور اپ های خوبی بودیم و امیدواریم امسال نیز در مهم‌ترین رویداد وب و موبایل ایران، شاهدحضور اپ های جدید و پر مخاطبی باشیم تا برگزیدگان از کیفیت بالایی برخوردار باشند.