اطلاعیه پست در مورد کارت های سوخت جا مانده
اطلاعیه پست در مورد کارت های سوخت جا مانده

شهریاریها : شرکت ملی پست اعلام کرد، تنها راه دسترسی به اطلاعات مربوط به کارت سوخت جا مانده، سامانه رهگیری مرسولات سازمانی است. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، طبق اعلام این شرکت افرادی که کارت سوخت آنها صادر شده ولی به دستشان نرسیده، باید در سایت پست به آدرس www.post.ir قسمت رهگیری مرسولات […]

کارت سوختشهریاریها : شرکت ملی پست اعلام کرد، تنها راه دسترسی به اطلاعات مربوط به کارت سوخت جا مانده، سامانه رهگیری مرسولات سازمانی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، طبق اعلام این شرکت افرادی که کارت سوخت آنها صادر شده ولی به دستشان نرسیده، باید در سایت پست به آدرس www.post.ir قسمت رهگیری مرسولات سازمانی به دنبال آدرس کارت سوخت خود باشند.

بر اساس اعلام این شرکت، به جز مبلغ ۱۰ هزار تومان که توسط نامه رسانان این شرکت در هنگام توزیع کارت های سوخت “نو شماره”، از متقاضیان دریافت و به حساب شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی واریز می شود، هیچ آدرس اینترنتی دیگری یا شماره پیامک برای دسترسی به اطلاعات کارت سوخت، از سوی این شرکت اعلام نشده و هموطنان مراقب سوء استفاده افراد سودجو در این زمینه باشند.

این شرکت پیش از این نیز طی اخبار و اطلاعیه های مکرر، ضمن ارائه اطلاعات کامل از نحوه دستیابی به کارت سوخت های جا مانده در پست، آدرس باجه های معطله که کارت سوخت ها در آنجا نگهداری می شود را به اطلاع هموطنان رسانده بود.

همچنین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و نیروی انتظامی نیز طی اطلاعیه های جداگانه، پیرامون سوءاستفاده های احتمالی به هموطنان هشدار داده اند.