اسحاق جهانگیری به شهریار سفر می کند
اسحاق جهانگیری به شهریار سفر می کند

شهریاریها : فرماندار شهریار از سفر معاون اول رییس جمهور به این شهرستان خبر داد و گفت: این سفر در روز سه شنبه هفتم فروردین ماه صورت خواهد پذیرفت. نوراله طاهری از سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به شهرستان شهریار خبر داد و افزود: این سفر در روز سه شنبه هفتم فروردین ماه صورت […]

شهریاریها : فرماندار شهریار از سفر معاون اول رییس جمهور به این شهرستان خبر داد و گفت: این سفر در روز سه شنبه هفتم فروردین ماه صورت خواهد پذیرفت.

نوراله طاهری از سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به شهرستان شهریار خبر داد و افزود: این سفر در روز سه شنبه هفتم فروردین ماه صورت خواهد پذیرفت و طی آن پروژه های عمرانی و کشاورزی مانند پروژه های آبیاری تحت فشار در روستای «بادامک» ، تقاطع غیرهم سطح «شادچای» ، تقاطع غیرهم سطح شهید «صیاد شیرازی» و سردخانه روستای «ابراهیم آباد» مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بازدید از توانمندی های از دیگر اهداف این سفر خواهد بود، که طی این سفر نمایشگاه توانمندی های روستایی شهرستان شهریار نیز برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، تقاطع غیرهم سطح شهید «صیاد شیرازی» قبل از تعطیلات نوروزی و برای رفاه حال شهروندان زیر بار ترافیک رفته بود، اما این تقاطع تاکنون افتتاح رسمی نشده است.

شهریار یکی از شهرستان های پر جمعیت و مهم در غرب استان تهران است.