پ
  • شناسه : 13086
  • 13 مرداد 1397 - 9:57
  • 1032 بازدید

استاندار تهران از شرکت داروسازی “شهر دارو” در شهرستان شهریار بازدید کرد

استاندار تهران از شرکت داروسازی “شهر دارو” در شهرستان شهریار بازدید کرد
استاندار تهران از شرکت داروسازی “شهر دارو” در شهرستان شهریار بازدید کرد

شهریاریها : استاندار تهران از شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت، تولیدکننده انواع داروهای قرص، شربت ، شامپوهای پوستی و دهان شویه و انواع داروهای مایع و جامد در شهرستان شهریار بازدید کرد. استاندار تهران امروز در ادامه سفر به شهریار و صنایع مستقر در این شهرستان، با حضور در شرکت داروسازی شهر دارو از […]

شهریاریها : استاندار تهران از شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت، تولیدکننده انواع داروهای قرص، شربت ، شامپوهای پوستی و دهان شویه و انواع داروهای مایع و جامد در شهرستان شهریار بازدید کرد.

استاندار تهران امروز در ادامه سفر به شهریار و صنایع مستقر در این شهرستان، با حضور در شرکت داروسازی شهر دارو از بخش های مختلف شرکت و انبار مواد اولیه داروهای تولیدی این شرکت بازدید کرد.

براساس گزارش دکتر سپاسی، مدیرعامل شرکت شهر دارو و دنیای بهداشت درحال حاضر داروی “ریوارکساوین” در مجموعه داروهای وارفارین به عنوان تنها داروی خوراکی ضد انعقاد خون بدون نیاز به پیمایش پلاکت خون قبل از مصرف که با نمونه خارجی آن رقابت می کند در این شرکت تولید می شود و با پروانه وزارت بهداشت در حال توزیع است.

استاندار تهران در ادامه از بخش تولید داروهای مایع و بهداشتی این شرکت از جمله واحد تولید داروی نازال اسپری( اسپری بینی)  بازدید کرد.

استاندار تهران در بازدید از بخش های مختلف شرکت شهر دارو و انبارهای مواد اولیه شرکت، در خصوص توسعه انبارها و تولیدات شرکت قول مساعد داد و گفت: حمایت از صنایع وظیفه ماست و در این راه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار 21 فروردین 1403

آمادگی یک هزار و ۳۷۵ فروشگاه زنجیره ای و خرد در سطح شهرستان شهریار

شهریاریها - فرماندار شهرستان شهریار از اتصال تعداد ۱۳۷۵ فروشگاه های زنجیره ای و خرد در شهرهای هفتگانه شهرستان شهریار و روستاههای تابعه به طرح کالابرگ جهت تامین اقلام مورد نیاز شهروندان خبر داد.

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار 11 فروردین 1403

روستاهای دیدنی شهرستان شهریار

شهرستان شهریار در فاصله سی کیلومتری از غرب تهران قرار دارد. این شهرستان با وجود باغ‌های متعدد و فراوان، آب‌و‌هوایی تمیز به عنوان نگین سبز غرب استان تهران نام گرفته است.

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست 28 اسفند 1402

نمره قبولی هیئت فوتبال شهریار در استعداد یابی ۶۷۰ فوتبالیست

شهریاریها - هیئت فوتبال شهرستان شهریار در برگزاری مسابقات فوتبال لیگ پایه و پیشکسوتان نمره قبولی گرفت.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.