۳ نفر در چهارمین روز ثبت نام از حوزه انتخابیه شهریار ثبت نام کردند
۳ نفر در چهارمین روز ثبت نام از حوزه انتخابیه شهریار ثبت نام کردند

شهریاریها : در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس، سه نفر در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد وشهرقدس ثبت نام کردند و تعداد نامزدهای این حوزه به ۲۱ نفر رسید اما ثبت نام سه نفر نیمه تمام ماند. در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان حضور در مجلس شورای اسلامی، ستاد انتخابات های مختلف در […]

انتخاباتشهریاریها : در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان مجلس، سه نفر در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد وشهرقدس ثبت نام کردند و تعداد نامزدهای این حوزه به ۲۱ نفر رسید اما ثبت نام سه نفر نیمه تمام ماند.

در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان حضور در مجلس شورای اسلامی، ستاد انتخابات های مختلف در استان تهران پذیرای نامزدهای مختلف انتخاباتی بود.

در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس و در روز چهارم ثبت نام، سه نفر توانستند مراحل ثبت نام را سپری کنند اما سه نفر دیگر به دلایلی از جمله نقص مدارک باید در روزهای آتی اقدام به ثبت نام کنند.

۳ نفر در چهارمین روز ثبت نام از حوزه انتخابیه شهریار ثبت نام کردند

در میان ثبت نام کنندگان روز چهارم، دو مرد و یک زن به چشم می خورند و پیش بینی می شود که طی دو روز آینده تعداد بیشتری از داوطلبان به ستاد انتخابات در شهرستان شهریار مراجعه کنند.

بدین ترتیب تاکنون ۲۱ نامزد برای تکیه زدن بر صندلی سبز بهارستان از حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس اقدام به ثبت نام کردند.

شهرستان شهریار به عنوان حوزه اصلی و شهرستان های ملارد و شهرقدس به عنوان حوزه های فرعی تعیین شده اند.

ثبت نام ۴ نفر از حوزه انتخابیه دماوند

در چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه، چهار نفر به ستاد انتخابات شهرستان دماوند مراجعه کردند.

با ثبت نام این چهار نفر، تعداد ثبت نام کنندگان در حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه به ۲۰ نفر افزایش پیدا کرد.

حضور ۳ نامزد انتخاباتی در ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت

در ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت و در چهارمین روز ثبت نام، سه نفر موفق به تحویل مدارک وثبت نام شده و آمادگی خود را برای حضور در مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

بدین ترتیب تاکنون شش نفر آمادگی خود را برای کاندیداتوری از حوزه انتخابیه پاکدشت در انتخابات هفتم اسفندماه اعلام کردند.