۲ چاه آب آشامیدنی در وحیدیه حفر و تجهیز شد
۲ چاه آب آشامیدنی در وحیدیه حفر و تجهیز شد

شهریاریها : در غرب استان تهران از حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب آشامیدنی در شهر وحیدیه خبر داد. وی بیان کرد: آب استحصال‌شده از دو حلقه چاه حفرشده برای مدیریت حجم آب مصرفی در تابستان استفاده خواهد شد، امور آبفای وحیدیه با توجه به دغدغه‌های کسری آب در پیک مصرف و در تابستان […]

آبفاشهریاریها : در غرب استان تهران از حفر و تجهیز دو حلقه چاه آب آشامیدنی در شهر وحیدیه خبر داد.

وی بیان کرد: آب استحصال‌شده از دو حلقه چاه حفرشده برای مدیریت حجم آب مصرفی در تابستان استفاده خواهد شد، امور آبفای وحیدیه با توجه به دغدغه‌های کسری آب در پیک مصرف و در تابستان اقدام به حفاری و تجهیز این دو حلقه چاه آب آشامیدنی کرده است.

مدیر امور آب و فاضلاب وحیدیه تصریح کرد: یک هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال لوله ۲۰۰ پلی‌اتیلن در راستای عملیات حفاری یادشده انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: با اجرای این خط، برای مدیریت و پایش کسری آب آشامیدنی در فصل گرم پیش رو آب استحصال‌شده از چاه‌های یادشده به مخزن ذخیره انتقال داده می‌شود.

وی گفت: محدوده جغرافیایی امور آبفای وحیدیه از شمال به بردآباد شهریار، از غرب به روستای بوکه، از جنوب به فرارت و رباط کریم و از شرق به جاده شهریار ـ رباط کریم محدود می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب وحیدیه در پایان متذکر شد: جمعیت زیر پوشش این امور ۳۴ هزار و ۵۲۵ نفر و تعداد انشعاب فعال ۷ هزار و ۵۹۳ فقره است، در محدوده امور آبفای وحیدیه ۹ حلقه چاه آب آشامیدنی در مدار بهره‌برداری قرار دارد و حجم آب تولیدی آن یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۵۴ مترمکعب است.