۲۶۵میلیاردتومان از اموال وامکانات ورزشی استان تهران بازگردانده شد
۲۶۵میلیاردتومان از اموال وامکانات ورزشی استان تهران بازگردانده شد

شهریاریها : مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:با پیگیری های قضایی،۲۶۵ میلیارد تومان از اموال و امکانات ورزشی استان تهران بازگردانده شد. حمید رضا گرشاسبی شامگاه جمعه در حاشیه سفر به شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:یکی از اهداف اصلی ما در این استان به توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی معطوف می […]

گرشاسبشهریاریها : مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:با پیگیری های قضایی،۲۶۵ میلیارد تومان از اموال و امکانات ورزشی استان تهران بازگردانده شد.

حمید رضا گرشاسبی شامگاه جمعه در حاشیه سفر به شهرستان ملارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت:یکی از اهداف اصلی ما در این استان به توسعه زیرساخت ها و امکانات ورزشی معطوف می شود و با تمهیدات پیش بینی شده، عملیات احداث ۸۰ درصد از پروژه های ورزشی این استان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود:بر اساس ارزیابی هایی هایی که در دو سال گذشته انجام شد، سرانه ورزشی استان تهران ۹۳ صدم متر مربع برآورد شده بود که این میزان در حال حاضر به ۴۳ صدم متر مربع افزایش یافته است.

گرشاسبی عنوان کرد:اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت های اساسی ما محسوب می شود و بدون تردید با بهره برداری از طرح های در دستور کار، زیرساخت های ورزشی در این استان پرجمعیت با تقویت هر چه بیشتری همراه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران افزود:با تدابیر اتخاذ شده در طول یکسال اخیر، قریب به ۱۴ پروژه ورزشی در شهرستان های استان تهران به مرحله بهره برداری رسید و امیدواریم این روند در آینده نیز استمرار یابد.

وی یادآور شد:یکی از جدی ترین اهداف ما در عرصه ورزشی این استان، به بازگرداندن دارایی و امکانات از دست رفته این خطه استوار بود که با پیگیری های قضایی که مد نظر قرار گرفت، ۲۶۵ میلیارد تومان از امکانات و زیرساخت های ورزشی که از ید اختیار این استان خارج شده بود به این استان بازگردانده شد.