۱۲۲ کیلوگرم حشیش در شهریار کشف شد
۱۲۲ کیلوگرم حشیش در شهریار کشف شد

شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ و کشف ۱۲۲ کیلوگرم حشیش در شهرستان شهریار خبر داد. سردار محسن خانچرلی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، در جریان فعالیت یک نفر سوداگر مرگ […]

شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از عملیات مشترک با پلیس تهران بزرگ و کشف ۱۲۲ کیلوگرم حشیش در شهرستان شهریار خبر داد.

سردار محسن خانچرلی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر، در جریان فعالیت یک نفر سوداگر مرگ قرار گرفته و بررسی آن را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران، موفق به کسب اخبار و اطلاعاتی از محل نگهداری موادمخدر در منطقه دهشاد شهرستان شهریار شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی مشترک با پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ به مخفیگاه قاچاقچیان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه دو نفر قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار خانچرلی بیان داشت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۲۲ کیلوگرم حشیش که در ۱۲۶ بسته به طرز ماهرانه ای بسته بندی شده بود، راکشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشتند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان گفت: مبارزه پلیس با معضل موادمخدر با قدرت ادامه خواهد داشت تا این بلای خانمان سوز را از ریشه کنیم و شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات خود را با سامانه ۱۱۰ در میان بگذارند.