یک داور و یک ورزشکار المپیکی شهریار با آمادگی کامل در المپیک ۲۰۱۶ ریو حضور می یابند
یک داور و یک ورزشکار المپیکی شهریار با آمادگی کامل در المپیک ۲۰۱۶ ریو حضور می یابند

شهریاریها : یک داور و یک ورزشکار المیپکی این شهرستان که در رشته والیبال موفق به کسب سهیمه شدند، با آمادگی کامل در این رویداد مهم حضور می یابند فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از  فرهاد شاهمیری داور شهریاری و بین المللی ایران برای قضاوت در مسابقات والیبال المپیک ۲۰۱۶ برزیل دعوت کرده است. شاهمیری که […]

-۲۶_۰۹-۱۰-۲۲شهریاریها : یک داور و یک ورزشکار المیپکی این شهرستان که در رشته والیبال موفق به کسب سهیمه شدند، با آمادگی کامل در این رویداد مهم حضور می یابند

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از  فرهاد شاهمیری داور شهریاری و بین المللی ایران برای قضاوت در مسابقات والیبال المپیک ۲۰۱۶ برزیل دعوت کرده است.

شاهمیری که سابقه قضاوت در مسابقات متعدد جهانی در رده های سنی مختلف را در پرونده کاری خود دارد، در لیگ جهانی، مسابقات والیبال قهرمانی جهان، جام جهانی و.. قضاوت کرده است و در سال ۲۰۰۸ برای نخستین بار در المپیک پکن نیز قضاوت کرد.

این داور بین المللی ایران در مسابقات والیبال بازی های المپیک ۲۰۱۶ برزیل، دومین المپیک خود را تجربه خواهد کرد.

مهدی مهدوی بازیکن ارزنده شهریاری تیم ملی والیبال در رقابت های انتخابی المپیک در ژاپن حضور داشت و به همراه تیم ملی جواز حضور در المپیک ریو را کسب نمود.

وی همچنین عضور تیم ملی ایران را در مسابقات بازی‌های آسیایی بوسان ۲۰۱۲ در کارنامه خود دارد که به همراه دیگر بازیکنان تیم به مدال نقره مسابقات دست یافتند.

 

بر اساس اعلام نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، ۶۳ نفر از ورزشکاران ایران به عنوان اعضای کاروان ورزشی کشورمان در بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو به رقابت خواهند پرداخت.