گروسی : کم‌آبی شهریار جدی است
گروسی : کم‌آبی شهریار جدی است

شهریاریها : حسین گروسی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در بهارستان عصر امروز با اشاره به مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: مسئولان به طور کامل به مصوبات کشوری موجود عمل کنند چرا که به این ترتیب بخش اعظمی از مشکلات شهرستان شهریار برطرف می‌شود. وی افزود: ما جلسات بسیار با […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی نماینده مردم شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در بهارستان عصر امروز با اشاره به مشکلات و معضلات حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: مسئولان به طور کامل به مصوبات کشوری موجود عمل کنند چرا که به این ترتیب بخش اعظمی از مشکلات شهرستان شهریار برطرف می‌شود.

وی افزود: ما جلسات بسیار با مسئولان استانی و کشوری در جهت رفع مشکلات شهریار داشته‌ایم که امیدواریم هرچه سریع‌تر بتوانیم مشکلات این منطقه را برطرف کنیم.

گروسی در ادامه با اشاره به مشکلات کم‌آبی موجود در شهریار اظهار داشت: مسئولان باید مشکلات کم‌آبی شهریار را جدی بگیرند چرا که این مشکلات نشأت گرفته از عدم پرداخت حق‌آبه شهریار از سد طالقان است.

نماینده مردم شهرستان شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان خاطرنشان کرد: این همایش‌ها همان‌طور که رهبر انقلاب فرموده‌اند باید نتیجه و ثمر داشته باشد تا ما شرمنده مردم نباشیم.

گروسی ادامه داد: شهریار با موقعیت بی‌نظیر خود فرصت‌های بسیار مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار در کشور دارد که امیدواریم بتوانیم موقعیت‌های آن را هر چه بیشتر به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

وی با اشاره به مسئله کشاورزی و مشکلات آن اظهار داشت: ما باید در مسیری حرکت کنیم که تولید برای کشاورزان به صرفه باشد و آنها از کنار انجام این کار بتوانند مایحتاج‌های زندگی خود را فراهم کنند.

گروسی در رابطه با مشکل بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار که از 20 سال پیش تاکنون در انتظار تکمیل مانده است و اخیرا توسط خیرین شهریاری بودجه لازم برای آنان جمع‌آوری شده است بیان کرد: آیا زمان آن نشده است که وزارت بهداشت پای کار بیاید و مشکلات این بیمارستان را برطرف کند و اندکی کمک کند.

وی افزود: بارها و بارها بودجه اختصاص دادند اما یک ریال پرداخت نشد این قبیل اقدامات قطعا سبب نارضایتی مردم می‌شود.

نماینده مردم شهریار در بهارستان ادامه داد: یا قول ندهیم یا اگر هم وعده‌ای داده می‌شود باید بدان عمل کنیم اکنون نیز دولت و مجلس در تلاش هستند که بتوانند هر چه بیشتر کشور را به سمت پیشرفت سوق دهند.