گروسی در صحن علنی مجلس خواهان تشکیل ادارات کل غرب و شرق استان تهران شد
گروسی در صحن علنی مجلس خواهان تشکیل ادارات کل غرب و شرق استان تهران شد

شهریاریها : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مخاطب سیاست های کلی نظام اداری، روسای سه قوه و مسئولان نهادهای دولتی و غیردولتی هستند، گفت: رهبر انقلاب مسئولان را مکلف کردند که در یک زمانبندی مشخص برای عملیاتی شدن سیاست های کلی نظام اداری اقدام کنند. حسین گروسی درنشست علنی امروز (چهارشنبه […]

گروسیشهریاریها : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه مخاطب سیاست های کلی نظام اداری، روسای سه قوه و مسئولان نهادهای دولتی و غیردولتی هستند، گفت: رهبر انقلاب مسئولان را مکلف کردند که در یک زمانبندی مشخص برای عملیاتی شدن سیاست های کلی نظام اداری اقدام کنند.

حسین گروسی درنشست علنی امروز (چهارشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: یکی از مسائلی که حضرت علی (ع) بر آن تأکید داشتند نظارت بر حکومت خود بود. این مسأله جزو اصول و ارکان حکومت امیرالمومنین بود. یکی از نظارت هایی که ایشان شخصاً بر عهده داشت نظارت بر مسئولان و کارگزاران حکومتی بود.
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس نهم ادامه داد: تذکر من این است که با توجه به این که رهبر معظم انقلاب سیاست های کلی نظام اداری را ابلاغ کرده اند و مخاطبان این نظارت روسای سه قوه و نیروهای مسلح و مسئولان نهاد دولتی و غیردولتی بوده اند، رهبر انقلاب آنها را مکلف کردند که در یک زمانبندی مشخص برای عملیاتی شدن این ابلاغیه سیاست های کلی نظام اداری اقدام کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در راستای این ابلاغیه استان تهران به لحاظ گستردگی نیاز دارد تا ادارات کل در غرب آن مستقر شود.