گروسی تاکید کرد: وزیر ورزش به قول خود عمل کند
گروسی تاکید کرد: وزیر ورزش به قول خود عمل کند

شهریاریها : نماینده مردم قدس و عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزیر ورزش به قول خود مبنی بر تکمیل خانه کشتی و ورزشگاه چمن این شهرستان عمل کند. به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی روز چهارشنبه در جلسه هیئت کشتی قدس که با حضور فرماندار و معاونین، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار، […]

گروسی 1شهریاریها : نماینده مردم قدس و عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزیر ورزش به قول خود مبنی بر تکمیل خانه کشتی و ورزشگاه چمن این شهرستان عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی روز چهارشنبه در جلسه هیئت کشتی قدس که با حضور فرماندار و معاونین، رئیس اداره ورزش و جوانان، شهردار، اعضای شورا و اعضای هیئت کشتی شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وزیر ورزش در بازدیدی که از قدس داشت قول تکمیل خانه کشتی و ورزشگاه چمن شهرستان را به مردم این منطقه داده بود که متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است.

وی با اشاره به انتظار بحق مردم و مسئولان در تحقق وعده های داده شده، افزود: این شهرستان به لحاظ سرانه فضاهای ورزشی فقیر و محروم محسوب می شود و اضافه شدن اماکن مذکور می تواند تا حدودی این کمبودها را رفع کند.

افزایش ۵۰ درصدی بودجه ورزش نیز در برابر احتیاجات این وزراتخانه اندک است

عضو هیات رئیس فراکسیون ورزش ادامه داد: این دولت و دولت های گذشته اعتبارات اندکی را به ورزش اختصاص دادند در حالیکه باید بدانند هزینه کردن در بخش ورزش تا حد زیادی از هزینه های درمانی، ناهنجاریهای اجتماعی و … کشور می کاهد، بودجه ورزش امسال حدود ۵۳ درصد افزایش یافته اما هنوز در برابر احتیاجات این وزراتخانه بسیار اندک است.

گروسی تاکید کرد: برای پیگیری بهتر امور نیاز است که جلسه شورای ورزش بصورت ماهانه برگزار شده و برای جبران کمبود اعتبارات دولتی مجمع خیرین ورزش یار نیز با همکاری افراد خیر و صنعتگران شهرستان تشکیل شود، همچنین شورا و شهرداری با اختصاص بودجه ۳۰۰ میلیونی به هیئت ورزشی کشتی در سال آینده در تکمیل پروژه های این هیئت همکاری کند.

در ادامه جلسه فرماندار قدس عنوان کرد: بر اساس ماده ۱۸۰ قانون پنجم توسعه بودجه معادل ۱۰ میلیارد تومان علاوه بر بودجه اصلی شهرستان در نظر گرفته شده که ۲.۵ میلیارد تومان آن برای بیمارستان، سه میلیارد برای تقاطع غیرهمسطح، ۵۰۰ میلیون تومان برای ورزش و … استفاده خواهد شد.

قهرمانان و مدال آوران جهانی در اولویت اشتغال قرار دارند

نورمحمد فردی افزود: صرف هزینه در حوزه های فرهنگی و ورزشی سرمایه است و تمام مسئولان شهرستان نیز باید در این راه همکاری کنند، شهرداری با بودجه ایی که در نظر گرفته و فرمانداری و بخش خصوصی نیز با آوردن مصالح ساختمانی تلاش کنند تا خانه کشتی شهرستان تکمیل شود.

وی ادامه داد: با قابلیت و پتانسیل بالایی که ورزشکاران بویژه کشتی گیران شهرستان قدس دارند با تکمیل خانه کشتی و مکانی مناسب برای تمرین آن ها می توان امید داشت که این ورزشکاران در مسابقات آسیایی و جهانی برای قدس و کشور افتخار آفرین باشند.

این مسئول در پایان تاکید کرد که قهرمانان جهان برای اشتغال در دستگاه ها در اولویت قرار دارند.