پ
  • شناسه : 8024
  • 27 فروردین 1394 - 3:57
  • 325 بازدید

گره های بازنشدنی شهرستانهای غرب استان تهران به دست رئیس جمهور باز می شود

گره های بازنشدنی شهرستانهای غرب استان تهران به دست رئیس جمهور باز می شود
گره های بازنشدنی شهرستانهای غرب استان تهران به دست رئیس جمهور باز می شود

شهریاریها : استاندار تهران در نشست شورای اداری شهرستان ملارد گفت: در سفرهای رئیس جمهور خیلی از مشکلاتی که در قالب استانی و شهرستانی قابل حل نبود، در سطح ملی پیگیری شده و رفع خواهد شد.. به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، استاندار تهران  در نشست اعضای شورای اداری ملارد که با حضور […]

هاشمیشهریاریها : استاندار تهران در نشست شورای اداری شهرستان ملارد گفت: در سفرهای رئیس جمهور خیلی از مشکلاتی که در قالب استانی و شهرستانی قابل حل نبود، در سطح ملی پیگیری شده و رفع خواهد شد..

به گزارش خبر گزاری برنا از غرب تهران، استاندار تهران  در نشست اعضای شورای اداری ملارد که با حضور ، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورای شهر، شهردار، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران، روحانیون و جمعی از معتمدین  و خانواده های شهدابرگزار شد، به راهکارها و وظایف دستگاه های زیرمجموعه برای استقبال پر شورمردم ملارد از رئیس جمهور و هیات دولت پرداخت.

 استاندار تهران در این نشست هدف از سفر استانی رئیس جمهوری از شهرستان ملارد را  وعده انتخاباتی دکتر روحانی به مردم ملارد مبنی بر سفر زودهنگام به این شهرستان در کسوت ریاست جمهوری بوده و سفر به شهرستان های تهران را در سال 94، با توجه به جمعیت قابل توجه در منطقه غرب استان را که عمدتا با سایر استان های کشور برابری می کند. از ملارد، قدس و شهریار آغاز می نمایند.

هاشمی تاکید کرد: بسیاری از مشکلاتی که در قالب استانی و شهرستانی قابل حل نبود، با سفر رئیس جمهور در سطح ملی پیگیری شده و رفع خواهد شد چراکه دولت تدبیر و امید اگر وعده ای بدهد بطور حتم به آن عمل خواهد کرد.

استاندار تهران با اشاره به مذاکرات ۱+۵ اشاره کرد: با هوشیاری تیم مذاکره کننده کشورمان، تمام دنیا به هنر و توان دیپلماسی ایران اقرار کردند چراکه ایران نه تنها از منافع خود عقب ننشست بلکه با منطق و عقلانیت با دنیا سخن گفت، بحمدالله مردم نیز همواره پشنیبان خدمتگذاران خود در نظام بوده و هستند و امسال نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بطور قطع حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد.

وی در پایان اظهار داشت: متاسفانه در ملارد و بعضی از  شهرستان های دیگر مشکلاتی وجود دارد که قابل انکار نیست اما نمی توان آنها را در یک مرحله رفع کرد، برخی گره ها وجود دارد که امکان بازگشایی در سطح استان نیست و امید می رود با حضور رئیس جمهور به سرانجام مطلوبی برسد.

برچسب ها

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد 07 فروردین 1403

امامزاده «بی بی سکینه» مقصد گردشگران در ملارد

ملارد- بقعه متبرکه امامزاده «بی بی سکینه» در غرب ملارد در مسیر جاده ترانزیتی شهریار- اشتهارد قرار گرفته است.

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد 23 اسفند 1402

۶۴ واحد مسکن مهر در صفادشت افتتاح شد

ملارد- ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفادشت افتتاح شد.

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد 25 خرداد 1402

کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد

ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

توضیح حقوقی :

  • با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری «شهریاریها» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

دیدگاه بسته شده است.