کوچ باشگاه راه آهن به ورزشگاه صباشهر در شهریار
کوچ باشگاه راه آهن به ورزشگاه صباشهر در شهریار

شهریاریها :  با سقوط به دسته اول لیگ آزادگان باشگاه راه آهن از تهران کوچ کرد تا از فصل آینده در یکی از شهرهای توابع پایتخت به مصاف رقبایش برود. به گزارش “ورزش سه”، باشگاه راه آهن که فصل قبل به بخش خصوصی واگذار شده بود طبق توافق می توانست به مدت یک سال از […]

۰۱۰۷۴۴۵۱شهریاریها :  با سقوط به دسته اول لیگ آزادگان باشگاه راه آهن از تهران کوچ کرد تا از فصل آینده در یکی از شهرهای توابع پایتخت به مصاف رقبایش برود.

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه راه آهن که فصل قبل به بخش خصوصی واگذار شده بود طبق توافق می توانست به مدت یک سال از امکانات ورزشگاه اکباتان برای آماده سازی خود سود ببرد که با اتمام این مدت باید این ورزشگاه را به دادگستری تهران به عنوان مالک تحویل می داد.

با این وضعیت مسئولان باشگاه باب مذاکره با چند ورزشگاه در حاشیه تهران را آغاز کرده و در نهایت خبر رسید با مسئولان ورزشگاه صباشهر در شهریار به توافق رسیده و این مجموعه را به عنوان محل تمرینات و بازی های خانگی خود در نظر گرفتند تا کوچ این باشگاه ریشه دار از پایتخت قطعی شود.

ورزشگاه صباشهر نزدیک به یک دهه قبل به عنوان ورزشگاه خانگی باشگاه صباباطری تهران میزبان بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم بود اما با تغییر نام باشگاه صبا و بعد هم واگذاری این باشگاه به قم در سال های گذشته تنها برای استفاده محلی سر زبان ها بود و حالا دوباره با حضور راه آهن می تواند رونق بیشتری بگیرد.