کمیته امداد شهرستان قدس موفق به کسب رتبه برتر در استان تهران شد
کمیته امداد شهرستان قدس موفق به کسب رتبه برتر در استان تهران شد

شهریاریها : کمیته امداد امام (ره) قدس با پرداخت 358 فقره وام کارگشایی و اشتغال در شهرستان رتبه نخست را در وام کارگشایی و رتبه چهارم را در وام اشتغال به دست آورد. فتح الله عزیزی رئیس کمیته امداد شهرستان قدس در این زمینه گفت:ارزش این وامها 7 میلیارد و 95 میلیون و 632 هزار […]

شهریاریهاشهریاریها : کمیته امداد امام (ره) قدس با پرداخت 358 فقره وام کارگشایی و اشتغال در شهرستان رتبه نخست را در وام کارگشایی و رتبه چهارم را در وام اشتغال به دست آورد.
فتح الله عزیزی رئیس کمیته امداد شهرستان قدس در این زمینه گفت:ارزش این وامها 7 میلیارد و 95 میلیون و 632 هزار و 158 ریال بوده است.

وی افزود: این وامها با کارمزد چهار درصد بوده و سقف وام کارگشایی 20 میلیون ریال و وام اشتغال 250 میلیون ریال است و بازپرداخت آنها با اقساط متفاوت امکان پذیر است.

عزیزی با اشاره به جذب بالای کمکهای مردمی در سال جاری در این شهرستان گفت: پس از تحلیل دستاوردهای درآمدی کمیته امداد شهرستان قدس توسط کارشناسان اداره کل مشخص شد این کمیته در میان مدیریت های شهرستانهای استان تهران در جذب کمکهای مردمی به عنوان رتبه اول برگزیده شده است.

وی همچنین با اعلام جذب هزار و 201 حامی در طرح اکرام، در نیمه ابتدای سال 93 گفت:حامیان در طی این مدت 442 میلیون و 690 هزار ریال واریز داشتند و در این زمینه نیز کمیته امداد شهرستان قدس در بین شهرستانهای استان تهران به عنوان رتبه برتر شناخته شد.