کلاهبردار دفترچه‌های بیمه در بهارستان دستگیر شد
کلاهبردار دفترچه‌های بیمه در بهارستان دستگیر شد

شهریاریها از غرب استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، داود عبدالمالکی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اخباری در خصوص کلاهبرداری شخصی به نام «ر-ح» را از طریق جعل دفترچه‌های بیمه در نسیم‌شهر به دست آوردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بعد […]

سارقشهریاریها از غرب استان تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس، داود عبدالمالکی گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اخباری در خصوص کلاهبرداری شخصی به نام «ر-ح» را از طریق جعل دفترچه‌های بیمه در نسیم‌شهر به دست آوردند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی بعد از کسب اخبار تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه شروع کردند و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی پلیسی موفق به دستگیری متهم به نام «ر–ح» شدند.

این مسئول اضافه کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم چند جلد دفترچه بیمه به همراه مهر اداره بیمه تامین اجتماعی و دستگاه تاریخ زن را که به طرز ماهرانه‌ای در جارو برقی منزل جاسازی شده بود، کشف کردند.

عبدالمالکی گفت: متهم در بازجویی‌های خود به جعل انواع دفترچه بیمه با همکاری شخصی به نام «ص_الف» با معرفی خود به عنوان کارمند اداره بیمه اعتراف کرد.