کشف 90 کیلوگرم تریاک از یک باغ در شهریار
کشف 90 کیلوگرم تریاک از یک باغ در شهریار

شهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمد بخشنده ضمن اشاره به دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر در محدوده شهریار گفت: در بازرسی از محل اختفای متهمان بیش از 90 کیلوگرم موادمخدر کشف شد. وی با اعلام این خبر اظهار کرد: در تحقیقات انجام‌شده از سوی ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مشخص […]

مخدرشهریاریها به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمد بخشنده ضمن اشاره به دستگیری سه قاچاقچی موادمخدر در محدوده شهریار گفت: در بازرسی از محل اختفای متهمان بیش از 90 کیلوگرم موادمخدر کشف شد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: در تحقیقات انجام‌شده از سوی ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ مشخص شد که سه قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار با همدستی یکدیگر در محدوده‌های تهران و شهریار اقدامات مجرمانه خود را آغاز کرده و به توزیع موادمخدر می‌پردازند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: بر این اساس شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی مشخص شد متهمان به‌تازگی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان شرق کشور خریداری و به مخفیگاه خود واقع در شهریار منتقل کرده‌اند.

وی عنوان کرد: بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام قضایی، ماموران این یگان پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با همکاری ماموران مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران در عملیاتی ضربتی و غافل‌گیرانه هر سه نفر را بازداشت کردند.

بخشنده تصریح کرد: هر سه متهم پس از انتقال به پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تحت بازجویی قرار گرفتند، که طی آن به جرم خود مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر در این محدوده اعتراف کردند.

وی در پایان اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 90 کیلو و 560 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در باغ دفن شده بود کشف شد و هر سه متهم پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.