کشف 81 کیلوگرم تریاک از باند سوداگران مرگ در فردیس
کشف 81 کیلوگرم تریاک از باند سوداگران مرگ در فردیس

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، بهرامعلی کماسی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان‌های فردیس، ملارد و شهریار پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام کارهای تحقیقاتی و پیگیری‌های […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، بهرامعلی کماسی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان‌های فردیس، ملارد و شهریار پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای تحقیقاتی و پیگیری‌های اطلاعاتی دریافتند که اعضای باند مذکور مدت‌ها است که تحت تعقیب ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ بوده و کارهای اطلاعاتی و فنی گسترده‌ای به منظور دستگیری آنها صورت گرفته است.

کماسی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس با تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی طی چند ماه گذشته سرکرده باند را در فردیس شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

با دستگیری سرکرده اصلی باند، محل نگهداری مواد مخدر نیز در منزل یکی از نوچه‌های باند شناسایی و پس از دستگیری وی مقدار 81 کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گفته وی در این رابطه دو دستگاه خودرو و مبلغ 24 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر نیز کشف شد.