کشف 800 کیلوگرم موادمخدر در غرب استان تهران
کشف 800 کیلوگرم موادمخدر در غرب استان تهران

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی در تشریح عملکرد پلیس در 23 روز گذشته سال جدید، گفت: با افزایش اقدامات کنترلی و عملیاتی پلیس در عین پیچیدگی فعالیت قاچاقچیان و تبهکاران، شاهد کشفیات خوب موادمخدر در 23 روز گذشته بودیم. فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این زمینه افزود: ماموران مبارزه […]

مخدرشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر اصلانی در تشریح عملکرد پلیس در 23 روز گذشته سال جدید، گفت: با افزایش اقدامات کنترلی و عملیاتی پلیس در عین پیچیدگی فعالیت قاچاقچیان و تبهکاران، شاهد کشفیات خوب موادمخدر در 23 روز گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در این زمینه افزود: ماموران مبارزه با موادمخدر در 23 روز گذشته با دستگیری تعدادی قاچاقچی توزیع کننده موادمخدر، 11 دستگاه وسیله نقلیه را توقیف و موفق به کشف 800 کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

اصلانی یادآور شد: در نتیجه تشدید اقدامات کنترلی و بهره‌گیری از اکیپ‌های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و سایر یگان‌های انتظامی، میزان کشفیات و دستگیری‌ها در حوزه مبارزه با قاچاق و عرضه مواد مخدر در سال جدید رشد داشته که بیانگر فعالیت مضاعف کارکنان انتظامی این استان در مبارزه جدی با عرضه و قاچاق مواد مخدر بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به جزییات کشفیات مواد مخدر گفت: در 23 روز گذشته، 521 کیلو و 689 گرم تریاک،270 کیلو 148 گرم حشیش،2 کیلو و61 گرم شیشه،10 گرم مرفین و یک کیلو و 92 گرم سایر موادمخدر کشف و یک دستگاه خودروی سنگین و 10 دستگاه خودروی سبک از قاچاقچیان توقیف شده است.

اصلانی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم پلیس غرب استان تهران در سال 93، مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر است،گفت: مأموران  مبارزه با موادمخدر در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه‌روزی، عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر تنگ خواهند کرد.

وی با بیان اینکه، بدون تردید قاچاق مواد مخدر به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی است، اظهار داشت: قاچاق مواد مخدر بر پیکره اجتماع سم وارد می‌کند، قربانیان مواد مخدر تنها محدود به فرد و خانواده وی نبوده بلکه به تمامی ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه آسیب وارد می‌کند.