کشف 8 میلیارد کالای قاچاق در اسلامشهر
کشف 8 میلیارد کالای قاچاق در اسلامشهر

شهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از توقیف کالای قاچاق 12 تنی به ارزش 8 میلیارد ریال در سوله‌ای در اسلامشهر خبر داد. وی گفت: با به‌ دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص دپو و نگهداری کالای قاچاق در احمدآباد مستوفی مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران بررسی موضوع را […]

انتظامیشهریاریها به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی از توقیف کالای قاچاق 12 تنی به ارزش 8 میلیارد ریال در سوله‌ای در اسلامشهر خبر داد.

وی گفت: با به‌ دست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص دپو و نگهداری کالای قاچاق در احمدآباد مستوفی مأموران پلیس آگاهی غرب استان تهران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهران بزرگ و شناسایی محل دپوی کالای قاچاق با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این سوله 140 گونی انواع پوشاک خارجی در اندازه و سایزهای مختلف ساخت کشور چین به وزن 10 هزار کیلوگرم شامل 38 کارتن کیف بچه‌گانه مدرسه و 8 کارتن پوتین زنانه کشف کردند.

رئیس پلیس غرب استان تهران در پایان متذکر شد: در تحقیقات مشخص شد صاحب ملک، سوله را به فردی به نام «ر ـ الف» اجاره داده و هیچ‌ یک از صاحبان کالا در محل حاضر نبوده و متواری بودند، بنابراین تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق از سوی پلیس ادامه دارد.

گفتنی است با استعلام از گمرک تهران ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه مبلغ 8 میلیارد ریال برآورد شد و تحقیقات پلیس برای دستگیری صاحبان کالا ادامه دارد.